۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
یک میلیون و ۴۱۵ هزار همدانی سهام عدالت دارند/ثبت شرکت سرمایه‌گذاری همدان
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان:

یک میلیون و ۴۱۵ هزار همدانی سهام عدالت دارند/ثبت شرکت سرمایه‌گذاری همدان

همدان - محمودی؛ مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: یک میلیون و ۴۱۵ هزار نفر در استان همدان مشمول سهام عدالت هستند.

سیدناصر محمودی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه یک میلیون و ۴۱۵ هزار نفر در استان همدان مشمول سهام عدالت هستند، گفت: از این تعداد ۹۰۸ هزار و ۷۲۲ نفر روش غیرمستقیم و ۵۰۶ هزار و ۴۵۶ نفر روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان به تشکیل شرکت سرمایه‌گذاری استان همدان اشاره کرد و گفت: شرکت سرمایه‌گذاری استان همدان به نمایندگی از کسانی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کرده‌اند، سهام آنها را مدیریت می‌کند.

محمودی با اشاره به اینکه شرکت سرمایه‌گذاری استان همدان با سرمایه بیش از ۱۱ میلیارد تومان ثبت شده است، عنوان کرد: مقرر شده انتخابات اعضای هیئت مدیره این شرکت به صورت عمومی برگزار شود و افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از شرایط لازم ثبت‌نام و شرکت در انتخابات هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری استان همدان داشتن کد بورسی است، گفت: از ۹۰۸ هزار و ۷۲۲ نفر که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کرده اند تنها ۱۸.۵ درصد یعنی ۱۶۹ هزار نفر در سامانه سجام ثبت‌نام کرده و کد بورسی دارند.

محمودی از سهامداران عدالت به روش غیرمستقیم درخواست کرد برای دریافت کد بورسی و ثبت‌نام در سامانه سجام اقدام کنند

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان اضافه کرد: افرادی که در سامانه سجام ثبت‌نام و کد بورسی دریافت کرده‌اند می‌توانند برای ثبت‌نام در انتخابات هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری استان اعلام آمادگی کنند.

کد خبر: ۵۸٬۱۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha