۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
مشکل واگذاری نیمی از سهام شرکت پارس سویچ به شخص حقیقی رفع می شود
رئیس صمت زنجان:

مشکل واگذاری نیمی از سهام شرکت پارس سویچ به شخص حقیقی رفع می شود

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان گفت: واگذاری نیمی از سهام این شرکت به شخص حقیقی باعث نگرانی کارگران و مهندسان این شرکت شده که با ورود دستگاه قضایی و عزم مسئولان این مشکل رفع می شود.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه شرکت پارس سویچ نخستین و بزرگترین شرکت سازنده کلیدهای فشار قوی و متوسط در ایران است، گفت: این شرکت حرف اول تولید کلیدهای فشار قوی خاورمیانه را می زند.

وی اظهار کرد: شرکت های برق منطقه ای، توزیع برق ، تابلوسازها، پیمانکاران پست و نیروگاهها مشتریان تولیدات شرکت پارس سویچ هستند. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه این شرکت در زمینه تولید به خودکفایی رسیده است، گفت: تولیدات این شرکت به کشورهای مختلف هم صادر می شود.

فغفوری تاکید کرد: واگذاری نیمی از سهام این شرکت به شخص حقیقی باعث نگرانی کار گران و مهندسان این شرکت شده که با ورود دستگاه قضایی و عزم مسئولین این مشکل رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه این شرکت در فضایی بالغ بر ۵۲ هکتار احداث شده است، ابراز داشت: کارگران نباید نگرانی از بابت توقف خطوط تولید داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه مشکلات این شرکت با حضور مسئولان استانی بررسی و رفع می شود، گفت: مطالبات کارگران شرکت توسط اداره کار پیگیری می شود و تغییرات مدیریتی شرکت با نظر هیئت مدیره شرکت انجام و مدیرعامل جدید آن انتخاب شده است.

کد خبر: ۵۲٬۷۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha