۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷
۳ واحد تولیدی راکد در غرب مازندران به چرخه تولید بازگشتند

۳ واحد تولیدی راکد در غرب مازندران به چرخه تولید بازگشتند

سلمانشهر - با برگزاری جشن رونق تولید سه واحد راکد و غیرفعال در شهرک صنعتی سلمانشهر در غرب مازندران به چرخه تولید بازگشتند.

به گزارش بازار، به نقل از شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، جشن رونق تولید واحدهای صنعتی غرب مازندران با بهره برداری مجدد ۳ واحد راکد و غیرفعال در شهرک صنعتی سلمانشهر برگزار شد و سه واحد تولیدی که قبلاً به بهره‌برداری رسیده بودند ولی به دلیل تأمین نشدن مواد اولیه، نبود نقدینگی و مشکلات دیگر به حالت تعطیل درآمده اند، مجدداً به چرخه تولید و فعالیت بازگشتند.

همزمان با نهمین روز دهه مبارک فجر، واحد تولیدی سبدسازی تکنیک پلاست در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع با سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۶ نفر آغاز به فعالیت مجدد کرد.

شرکت لبنیاتی کندلوس تولیدکننده انواع محصولات لبنی با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۱۹ نفر بصورت مستقیم، راه اندازی مجدد شد.

این شرکت لبنیاتی در زمینی به مساحت ۱۵ هزار و ۵۷۷ مترمربع احداث شده است.

واحد تولیدی فولاد هیرکانی تولیدکننده انواع پروفیل آهنی در زمینی به مساحت هفت هزار و ۶۰۰ مترمربع و با سرمایه‌گذاری ۲۴۰ میلیارد ریال راه اندازی مجدد شد که برای ۱۵ نفر نیز به صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

این واحدهای تولیدی و صنعتی راکد با پیگیریهای استاندار، مسئولین اجرایی و مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، مشکلات آنان برطرف و به چرخه تولید برگشتند.

لازم به توضیح است، در این مراسم معاون استاندار دستورات لازم درخصوص رفع موانع و مشکلات برخی از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی سلمانشهر را صادر کرد.

کد خبر: ۴٬۹۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha