۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
لزوم نظارت بیشتر توزیع و رفع موانع تولید
وزیر کشور تاکید کرد

لزوم نظارت بیشتر توزیع و رفع موانع تولید

رحمانی فضلی، وزیر کشور گفت: در شرایط کنونی در حوزه اقتصادی اولویت این است که ما معیشت و افول کالا برای مردم و فعالیت و تولید صنایع در کارخانه‌ها صورت گیرد.

به گزارش بازار، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه همایش سراسری استانداران در جمع خبرنگاران افزود: در جلسه امروز درباره مسائل سیاسی، اجتماعی و اقتصادی گزارش‌هایی ارائه شد که ضعف‌ها و قوت‌ها، موفقیت‌ها و همه توفیق‌ها در این گزارش‌ها بررسی و متناسب با هر یک از این امور تصمیم‌هایی گرفته شد.

وی گفت: همچنین متناسب با فضای پیش رو و اولویت‌های تعیین شده به ویژه در شرایط اقتصادی و در شرایط سیاسی و اجتماعی توضیح‌هایی ارائه شد.

وزیر کشور افزود: در جلسه امروز استانداران در حوزه اقتصادی گزارش‌هایی ارائه کردند که با توجه به عملیاتی بودن فعالیت استان‌ها و اشراف اطلاعاتی کامل از موضوع‌ها و ظرفیت‌ها با مشکلات و مسائل همچنان معتقد هستند می‌توانند با واگذاری اختیارات بیشتر و قبول مسئولیت استانداران در بهره برداری از این ظرفیت‌ها موفق‌تر عمل کنند.

وی گفت: در جلسه تاکید شد در نظام توزیع، نظارت و با رفع موانع تولید و هماهنگی و همکاری بین همه واحدهای اقتصادی، کار بیشتری شود.

رحمانی فضلی افزود: در شرایط کنونی در حوزه اقتصادی اولویت این است که ما معیشت و افول کالا برای مردم و فعالیت و تولید صنایع در کارخانه‌ها صورت گیرد.

کد خبر: ۴۴٬۲۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha