۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲
محور راهسازی قاضی خان- بدره ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام:

محور راهسازی قاضی خان- بدره ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

ایلام-مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: محور راهسازی قاضی خان- بدره در استان ایلام هم اکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش بازار، علی اصغر کاظمی عصر دوشنبه در بازدید پروژه راهسازی قاضی خان-بدره در جنوب ایلام اظهار داشت:  احداث راه ارتباطی  سیروان – بدره یکی از پروژه های مهم استان است و به لحاظ اهمیت یکی از مسیرهای ضروری استان بوده است.

وی تصریح کرد: این پروژه علاوه بر این که مسیر ارتباطی دو شهرستان سیروان و بدره خواهد بود، در افق دورتر با تکمیل راه سازی بین چرداول به سیروان (سرتنگ- هلسم) تبدیل به محوری مهم برای ارتباط استان‌های کرمانشاه به جنوب استان ایلام و استان خوزستان می شود.

کاظمی در مورد آخرین وضعیت احداث این محور گفت: طول کل محور ۱۳ کیلومتر است اما حجم عملیات راه سازی در این قسمت با توجه به وضعیت کوهستانی و رودخانه بزرگی که در مسیر قرار دارد بسیار زیاد بوده و در مجموع ۷ کیلومتر مسیر از سمت سیروان در سال‌های گذشته تکمیل و آسفالت شده است.

وی افزود: در ۶ کیلومتر بعدی یک تونل به طول ۲۰۰ متر حفاری شده، احداث پل بزرگ جابر در این مسیر با ۸ دهنه ۲۰ متری به پایان رسیده و عملیات روسازی مسیر در حال انجام است، در کل پروژه نزدیک ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کد خبر: ۳٬۷۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha