۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳
طرح «گشایش اقتصادی» در کوتاه مدت باید جواب دهد
عضو کمیسیون انرژی مجلس:

طرح «گشایش اقتصادی» در کوتاه مدت باید جواب دهد

نخعی، عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به «گشایش اقتصادی» دولت گفت: این طرح در کوتاه مدت باید مشکلات اقتصادی مردم را حل و فصل کند.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، مصطفی نخعی با اشاره به اینکه مردم می توانند کمک خوبی برای فروش نفت باشند، گفت: اگر این کار را در راستای تحریم در نظر بگیریم، در شرایطی که دولت با کسری بودجه روبرو است، طرح گشایش مالی، کمکی در این راستاست تا نقدینگی به سمت بازار بورس حرکت کند.

نخعی رونق بازار بورس را از مزایای طرح روحانی دانست و افزود: این طرح تحرک خوبی در اقتصاد کشور ایجاد می کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بسیاری بخش های پیمانکاری که با دولت همکاری و ارتباط اقتصادی دارند، از شرایط کسری بودجه دچار مشکل شده اند ولی روند این طرح به عملکرد دولت باز می گردد.

نخعی تامین منابع مالی را بخش عمده دلیل دولت برای طرح گشایش اقتصادی دانست و افزود: اینکه طرح به چه شکل هزینه شود، در دستور کمیسیون های مربوطه مجلس قرار دارد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: وقنتی از محل هایی برای دولت منابع مالی تعیین شود، دوستان دست به پیش بینی منابع مالی می زنند اما باید در حوزه تولیدی و زیر ساخت ها هزینه شود.

نخعی با بیان اینکه طرح در کوتاه مدت باید مشکلات اقتصادی مردم را حل و فصل کند، افزود: این طرح به شکلی موازنه منفی بودجه را جبران می کند و از طرفی در حوزه سیستم تولیدی و رسیدگی به مناطق محروم هزینه هایی را صورت می دهد.

کد خبر: ۳۴٬۹۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha