۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس به متقاضیان تحویل می‌شود
مدیرعامل شرکت عمران پردیس:

۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس به متقاضیان تحویل می‌شود

پردیس- هدایت، مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: ۱۰ هزار واحد مسکن مهر شهر پردیس تا پایان مهرماه ۹۹ به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

سید مهدی هدایت در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به اینکه تاکنون ۸۲ هزار واحد مسکونی مهر در شهر پردیس ساخته شده است اظهار داشت: کار ساخت پنج هزار واحد مسکن مهر پردیس اوایل سال جاری آغاز شد که به دلیل داشتن معارض تحویل این واحدها به سال بعد موکول شده است.

هدایت با بیان اینکه شرکت عمران پردیس در این شهر ساخت پروژه‌های مدارس، مساجد، کلانتری، درمانگاه را نیز بر عهده دارد گفت: در لایحه بودجه اجازه داده شد این پروژه‌ها با بودجه یک هزار میلیارد تومانی از محل فروش اراضی شرکت عمران تامین شود.

وی عنوان داشت: از ۸۲ هزار واحد پروژه مسکن مهر تاکنون ۴۵ هزار واحد تکمیل و حدود ۴۰ هزار واحد دیگر نیز به متقاضیان تحویل داده شده است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس از افتتاح ۱۰ هزار واحد در اواخر مهرماه خبر داد و عنوان داشت: تعداد قابل توجهی از واحدها امسال به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

هدایت در خصوص مترو پردیس نیز اظهار داشت: برای این پروژه چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه تعیین شده که ۳۰درصد توسط قرارگاه خاتم الانبیا و ۷۰ درصد توسط شرکت عمران هزینه خواهد شد و ظرفیت این وجود دارد که کار به زودی آغاز شود.

کد خبر: ۳۱٬۰۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha