۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲
شبکه تون به ۶۸ بلاک چین دیگر متصل می‌شود

شبکه تون به ۶۸ بلاک چین دیگر متصل می‌شود

بنیاد تون، پروتکل Mobius Development Stack استلار (MDS) را برای اتصال خود با ۶۸ شبکه بلاک چینی دیگر انتخاب کرده است.

به گزارش بازار، با همکاری جدید شبکه تون‌ و پروتکل MDS استلار مقیاس‌پذیری و قابلیت استفاده برنامه‌های غیرمتمرکز اکوسیستم TON افزایش می‌یابد. علاوه بر این، اتصال بین پلتفرم‌های وب ۳ در شبکه تون نیز بهبود می‌یابد.

آنتونی تسیوارف (Anthony Tsivarev)، مدیر توسعه بنیاد تون، در یک بیانیه مطبوعاتی تاکید کرد که اکسلار «استک منبع باز و مناسبی برای توسعه‌دهندگان» دارد. به همین خاطر یک انتخاب ایده‌آل برای شبکه مذکور بوده‌ است.

شبکه تون برای این ادغام پلتفرم‌های کراس چین را بررسی کرده و در نهایت MDS اکسلار را به دلیل امنیت، سهولت، یکپارچگی و انعطاف‌پذیری آن انتخاب کرده است.

محور اصلی این همکاری، فناوری تقویت‌کننده کراس چین اکسلار است. این فناوری به توسعه‌دهندگان بلاک چین تون‌ اجازه می‌دهد تا با دیگر شبکه‌های بلاک چینی ارتباط برقرار کرده و تعامل داشته باشند.

MDS اکسلار به بلاک چین تون و دیگر شبکه‌های اصلی (از جمله اتریوم، کازماس و پولکادات) اجازه می‌دهد تا دارایی‌ها و داده‌ها را به صورت یکپارچه منتقل کنند.

طبق بیانیه مطبوعاتی شبکه تون‌، توسعه‌دهندگان می‌توانند برنامه‌های غیرمتمرکزی بسازند که در چندین بلاک چین کار می‌کنند و نیاز به پل‌های بلاک چینی را از بین می‌برند.

شایان ذکر است که قیمت تون کوین ⮟ TON: $۵.۱۵۶ در حال حاضر در محدوده ۵.۱ دلار قرار دارد. این توکن در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۲ درصد کاهش یافته‌ است.

کد خبر: ۳۰۸٬۱۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha