۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰
چگونه TON بخریم و در توکن تلگرام سرمایه گذاری کنیم؟

چگونه TON بخریم و در توکن تلگرام سرمایه گذاری کنیم؟

تون کوین Toncoin به عنوان ارز رمزنگاری شده بومی شبکه باز عمل می کند، یک بلاک چین لایه ۱ که به دلیل پردازش سریع تراکنش ها و مقیاس پذیری شهرت دارد.

تون کوین Toncoin به عنوان ارز رمزنگاری شده بومی شبکه باز عمل می کند، یک بلاک چین لایه ۱ که به دلیل پردازش سریع تراکنش ها و مقیاس پذیری شهرت دارد. TON که در ابتدا توسط تیم برنامه پیام رسانی تلگرام توسعه داده شد، اکنون تحت نظارت بنیاد TON است.

Toncoin نقش محوری را در اکوسیستم شبکه باز ایفا می کند و عملکردهایی مانند پرداخت هزینه تراکنش ها، سرمایه گذاری برای امنیت شبکه و مشارکت در فرآیندهای حاکمیتی را انجام می دهد. از طیف گسترده ای از برنامه های غیرمتمرکز (DApps) و خدمات درون شبکه، از جمله امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و توکن های غیرقابل تعویض (NFT) پشتیبانی می کند. با یک جامعه اختصاصی و نقشه راه بلندپروازانه، TON قصد دارد خود را به عنوان یک بازیگر مهم در صنعت بلاک چین در حال تکامل تثبیت کند. یکی از مناسب ترین صرافی های خرید ارز TON صرافی توبیت Toobit می باشد که با ثبت نام در این صرافی ۱۵۰$ بونوس اولیه از صرافی دریافت می کنید. شما می توانید از طریق لینک زیر در صرافی توبیت ثبت نام کنید

لینک ثبت نام در صرافی توبیت

تاریخچه تون کوین

ریشه TON به سال ۲۰۱۸ بازمی گردد، زمانی که برادران دوروف، نیکولای و پاول، یک بلاک چین مقیاس پذیر را طراحی کردند که برای تطبیق پایگاه کاربران گسترده تلگرام طراحی شده بود و شبکه باز تلگرام (TON) را راه اندازی کرد. با این حال، چالشهای نظارتی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) باعث شد تا تلگرام در سال ۲۰۲۰ پروژه را در میان نگرانیها در مورد طبقهبندی Toncoin به عنوان یک امنیت متوقف کند. متعاقباً، جامعه TON کنترل توسعه پروژه را به عهده گرفت و آن را به عنوان The Open Network تغییر نام داد و Toncoin را به عنوان توکن اصلی خود پذیرفت.

علیرغم موانع اولیه، TON با حمایت جامعه و وعدههای تکنولوژیکی که دارد، دوام آورده است. از آن زمان به یک ابتکار جامع شامل پرداخت های TON، TON DNS، ذخیره سازی TON، پراکسی TON و فضای TON گسترش یافته است.

این تکامل نشان دهنده سفر TON از مبدأ آن به عنوان یک بلاک چین برای تلگرام به وضعیت فعلی آن به عنوان یک پلت فرم چند وجهی با برنامه ها و قابلیت های متنوع است.

کاربردهای کاربردی Toncoin

Toncoin نقش محوری را در اکوسیستم شبکه باز ایفا می کند و مجموعه ای متنوع از عملکردها را ارائه می دهد:

تسهیل پرداخت و انجام تراکنش های سریع

Toncoin تراکنش های سریع و ایمن همتا به همتا (P۲P) را تسهیل می کند و امکان پرداخت بدون درز مستقیم بین کاربران را بدون دخالت واسطه فراهم می کند. این قابلیت تراکنش ها را ساده می کند، کارایی را افزایش می دهد و هزینه های مرتبط با روش های پرداخت سنتی را کاهش می دهد.

خرید TON از صرافی معتبر TooBit

خرید TON از طریق یک صرافی متمرکز (CEX) ساده است و یک رویکرد ساختار یافته برای خرید Toncoin ارائه می دهد. از ژوئن ۲۰۲۴، Toncoin هنوز در صرافی های بزرگ مانند Coinbase، Binance و Kraken لیست نشده است. در زیر راهنمای دقیق نحوه خرید Toncoin با استفاده از toobit به عنوان مثال آمده است:

مرحله ۱: انتخاب صرافی ارزهای دیجیتال

اولین مرحله شامل انتخاب یک صرافی متمرکز معتبر مثل toobit است که از Toncoin پشتیبانی می کند. ملاحظات شامل ارزیابی پروتکلهای امنیتی، کیفیت رابط کاربری، هزینههای تراکنش و رعایت استانداردهای نظارتی برای اطمینان از یک پلت فرم معاملاتی قابل اعتماد است.

مرحله ۲: راه اندازی یک حساب کاربری

ثبت حساب در صرافی toobit ضروری است. این معمولاً مستلزم ارائه یک آدرس ایمیل به عنوان نام کاربری و ایجاد یک رمز عبور امن است. بسیاری از صرافیهای متمرکز، رویههای تأیید هویت را الزامی میکنند و با قوانین «مشتری خود را بشناسید» (KYC) برای افزایش امنیت و انطباق با مقررات هماهنگ هستند. البته انجام معامله در توبیت بدون احراز هویت امکان پذیر هستش.

مرحله ۳: شارژ حساب در توبیت

پس از راهاندازی و تأیید موفقیتآمیز حساب خودتون در صرافی toobit، کاربران میتوانند نسبت به شارژ کیف پول خودتون در صرافی اقدام کنند. این را می توان با پیوند دادن یک حساب بانکی یا استفاده از کارت های اعتباری/دبیت برای واریز ارزهای فیات مانند دلار آمریکا یا یورو انجام داد. از طرف دیگر، کاربران ممکن است ترجیح دهند ارزهای دیجیتال دیگری مانند بیت کوین را به حساب خود واریز کنند که این امر هم امکان پذیر هستش.

چگونه TON بخریم و در توکن تلگرام سرمایه گذاری کنیم؟

مرحله ۴: خرید TON در توبیت

بعد از شارژ حساب خودتون در صرافی toobit نوبت به خرید تون کوین هستش. برای اینکار وارد بخش اسپات این صرافی که با نام (market) مشخص شده از منوی بالای صفحه سایت این صرافی وارد می شویم.

چگونه TON بخریم و در توکن تلگرام سرمایه گذاری کنیم؟

طبق تصویر بالا شما به راحتی می تونید تون کوین رو در صرافی toobit خرید و فروش کنید.

کد خبر: ۳۰۷٬۹۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha