۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
بهترین کافه رستوران های رشت (نوستالژی تا مدرن)

بهترین کافه رستوران های رشت (نوستالژی تا مدرن)

بهترین کافه رستوران رشت، جایی است که بتوانید ساعاتی را به خوشی در آن‌جا بگذرانید و کیفیت خدمات آن‌ها، خاطره‌ای خوش را برای شما به ارمغان بیاورد.

به گزارش بازار، بهترین کافه رستوران رشت، جایی است که بتوانید ساعاتی را به خوشی در آن‌جا بگذرانید و کیفیت خدمات آن‌ها، خاطره‌ای خوش را برای شما به ارمغان بیاورد. برای کسانی که در جستجوی بهترین کافه رستوران گلسار هستند و می‌خواهند علاوه بر غذایی با کیفیت، قلیان و چای ناب و دلچسب بعد از غذا را نیز در اختیار داشته باشند، فهرستی از بهترین کافه‌رستوران‌های شهر رشت را در این مطلب، گرد هم آورده‌ایم.


 

بهترین کافه رستوران رشت

کافه رستوران، به کافه‌هایی گفته می‌شود که می‌توان در آن‌جا به طور هم‌زمان منوی غذایی رستوران‌ها و منوی کافی‌شاپ را در اختیار داشت. ایده تلفیق کافه و رستوران، ایده تازه‌ای نیست؛ اما بهترین کافه رستوران رشت را می‌توان جایی نامید که همواره خلاقیت و کیفیت و تازگی را در کنار یکدیگر داشته باشد. در اینجا، فهرستی از بهترین کافه‌ رستوران های رشت را برای شما فهرست می‌کنیم:

کافه رستوران کافه کباب رشت


 

۱.کافه کباب

یکی از بهترین کافه رستوران‌های رشت، بدون شک کافه کباب است. کافه کباب واقع در بلوار توحید رشت، یکی از محبوب‌ترین کافه رستوران‌های شمال کشور است که هم از نظر کیفیت غذایی و هم از نظر تنوع منو، زبان‌زد همگان است. منوی کافه کباب، یک منوی کامل است که شامل منوی متنوع صبحانه، منوی متنوع کافی شاپ، منوی ناهار ایرانی و محلی و منوی شام ایرانی و فرنگی است. در منوی شام این رستوران انواع برگر، پاستا و... را می‌توان در کنار انواع کباب و غذاهای محلی با هم در اختیار داشت.

همچنین منوی کافی شاپ و سرویس چای و قلیان کافه کباب رشت در کنار تنوع گسترده دیگر منوها باعث می‌شود که این کافه را به عنوان کامل‌ترین کافه کباب رشت بشناسیم. برای بسیاری از افراد، امکان کشیدن قلیان بعد از غذا، کامل‌ کننده لذت غذا خوردن است. از این رو ارائه قلیان با کیفیت در کنار غذای با کیفیت، کافه کباب را به بهترین کافه رستوران گلسار تبدیل می‌کند.

منوی کافی‌شاپ این مجموعه در تمام ساعات روز آماده ارائه خدمات است. این منو شامل آیتم‌های بسیار متنوع زیر است:

  • انواع قهوه

شامل اسپرسو، آمریکانو، کاپوچینو، لاته، کورتادو، کارامل ماکیاتو و موکا.

  • چای و دمنوش

شامل سینی چای مخصوص، چای سبز، چای زعفران، چای ترش، چای کوهی، چای به، چای سیب دارچین، چای بابونه، دمنوش گل گاوزبان، دمنوش سلامت، شاه نوش و دمنوش آرامش.

  • نوشیدنی‌های گرم

شامل هات چاکلت، شیر شکلات، شیر عسل زعفران، بیسکاتی و ماسالا.

  • نوشیدنی سرد

شامل آیس تی لیمویی، آیس تی نعنا، آیس تی زعفران، آیس آمریکانو، آیس لاته، آیس موکا، کوک اسپرسو، آفوگاتو، مازاگران، آیس لاته عسل و آیس آمریکانو زرشک.

  • انواع فراپه

شامل فراپه‌ی شکلات، کارامل و نارگیل.

  • انواع ماکتیل

شامل ماکتیل سان (پرتقال، بهارنارنج، آلبالو)، کوکورون (نارگیل، آناناس، وانیل)، گرین گاردن (سیب ترش، آلوئه ورا، لیمو)، ونوس (شیر نارگیل، دارچین، آناناس)، ماکائو (سیب، چای، آلبالو)، هاکانا (انبه، پشن فروت، سودا)، کیوپل (خیار، لیمو، سیب ترش، سودا)، لیموناد و موهیتو.

  • انواع اسموتی

شامل اسموتی لواشک، داکا (هویچ، انبه، پرتقال)، کیتو (پرتقال، موز، زنجبیل)، شارون (توت فرنگی، لیمو، آناناس)، رد اسکای (هندوانه، لیمو، نعنا) و مون (هندوانه، آناناس، موز).

  • انواع شیک

شامل شیک موز شکلات، اورئو، نوتلا، بادام زمینی، لوتوس، پینک بری، پرانوس (انبه، زردآلو، وانیل)، کوکوبری (توت فرنگی، آناناس، نارگیل) و گریس (شکلات، کارامل، بیسکویت، موز).

  • انواع دسر

شامل چیز کیک تنوری سن سباستین، تیرامیسو، کیک هویچ گردو، کیک شکلاتی، چیزکیک لوتوس، کیک سیب دارچین، کروسان، وافل با دورچین بستنی و میوه، کرپ با دورچین میوه و سس شکلات.

همچنین منوی ناهار و شام کافه کباب، در مجموع تمامی آیتم‌های زیر را در خود دارد:

  • غذاهای با برنج

شامل باقالی پلو، پلوکباب چنجه گوساله، پلوکباب چنجه گوسفندی، چلوکباب سلطانی، پلوکباب وزیری، پلوکباب فیله گوساله، پلوکباب فیله ترش، پلوکباب شیشلیک، پلوکباب دوش، پلوکباب کوبیده، پلوجوجه زعفرانی، چلوجوجه ترش، پلوکباب تابه‌ای، لوبیا پلو، چلو قرمه سبزی، زرشک پلو با مرغ، باقالی پلو با مرغ، باقالی پلو با گوشت و چلو مرغ سرخ شده.

  • انواع کباب

شامل چنجه گوساله، چنجه گوسفندی، فیله، فیله ترش، شیشلیک، دوش، کوبیده، جوجه کباب بدون استخوان زعفرانی، جوجه کباب با استخوان، جوجه ترش، بال تند، کباب دل، جگر، قلوه و گوجه.

  • انواع خورشت محلی

شامل خوتکا فسنجان، ترش تره، پامادور خورش، میرزاقاسمی، سیرواویج، واویشکا، ماهی سفید، ماهی کولی، ماهی قزل‌آلا که با برنج یا بدون برنج سرو می‌شوند.

  • پیش غذا و چاشنی ناهار

خوراک لوبیا، سوپ، سالاد فصل، سالاد شیرازی، زیتون پرورده، کال کباب، ماست چکیده، ماست موسیر، ماست بورانی، ماست خیار، کولی شور، ماهی دودی، ترشی و دیگر مخلفات (اشپل، گردو، باقالی و...).

  • انواع ساندویچ

شامل مغز، زبان، هات داگ، مغز و زبان، مرغ، رپ سزار و همچنین پاستا پنه با سس آلفردو و چندین آیتم برگر ذغالی که در منوی شام جای می‌گیرد.

  • پیش غذا

شامل سالاد سزار، سوپ، سیب زمینی ویژه و سیب زمینی با سس قارچ.

همان‌طور که می‌بینید، به ندرت می‌توان کافه رستورانی را یافت که چنین تنوع بالایی در منوی غذایی خود داشته باشد و تمامی آیتم‌ها را نیز با کیفیتی مثال زدنی ارائه دهد. در کنار تمام این موارد، سرویس‌های قلیان و چای نیز می‌توانند مواردی باشند که کافه کباب را به عنوان بهترین کافه رستوران گلسار معرفی کنند.

برای مشاهده منو کامل کافه کباب شامل منو شام، ناهار و منو کافه به لینک در سایت این مجموعه مراجعه نمایید.

آولوس رشت

۲.آولوس

کافه رستوران آوالوس، واقع در خیابان ۱۱۶ گلسار، یکی از کافه رستوران‌های معروف رشت است که منوی متنوعی از انواع برگر، ساندویچ، بشقاب‌های فرنگی، استیک، سالاد و... را برای ناهار و شام دارد. اما بیش از این، آوالوس را به منوی متنوع دسرهای خوش‌مزه‌اش می‌شناسند. همچنین انواع نوشیدنی گرم و سرد نیز مکمل دیگر بخش‌های منوی این کافه رستوران است.

پالم


 

۳. پالم

کافه رستوران پالم واقع در پستک رشت، یکی از کافه رستوران‌های خاص و با کیفیت رشت است که انواع کباب، انواع خوراک ایرانی و فرنگی، استیک‌ و... را در کنار سرویس ویژه قلیان و چای و دیگر نوشیدنی‌های گرم و سرد کافه به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در این کافه رستوران، انواع غذاهای دریایی و محلی و همچنین انواع دسرهای لذیذ و رنگارنگ نیز به مشتریان ارائه می‌شود.

پارلی رشت

۴.بیزنس کافه پارلی

کافه پارلی رشت یکی از کافه رستوران‌های خاص و منحصر به فرد واقع در خیابان میرابوالقاسمی بلوار دیلمان رشت است که در نظر دارد با تغییر نگرش درباره کافه و مدیریت آن، تحولی در صنعت رستوران داری ایجاد کند. کافه رستوران پارلی نیز با فضایی زیبا و پذیرایی مطلوب، سعی در ایجاد فضایی خوش برای مشتریان خود دارد و منویی متنوع و با کیفیت شامل انواع غذاها و نوشیدنی‌های گرم و سرد و انواع دسرهای ایرانی و خارجی، در خدمت مشتریان است.

هیراد رشت

۵. هیراد

کافه رستوران هیراد واقع در ابتدای بلوار امام علی در بلوار دیلمان رشت، یکی دیگر از کافه رستوران‌های موفق سطح شهر است که انواع پیتزا، غذاهای فرنگی، نوشیدنی‌های گرم و سرد و سرویس قلیان و چای آن بسیار معروف است. این کافه رستوران، سه فضای مجزا دارد که یکی از آن‌ها در فضای بسته، یکی از آن‌ها در فضای باز سرپوشیده و یک فضای سر باز در طبقه بالاتر است.

شکم الملوک رشت

۶.شکم الملوک

یکی دیگر از کافه رستوران‌های بزرگ و مجلل رشت، کافه رستوران شکم الملوک واقع در خیابان منظریه، هتل بزرگ کادوس است. این رستوران که در فضای زیرین هتل کادوس واقع شده، انواع غذاهای ایرانی و پیتزا و پاستا و دیگر غذاهای فرنگی را در کنار منوی کافی شاپ و سرویس قلیان به مشتریان خود ارائه می‌کند. بسیاری رستوران شکم الملوک را به عنوان یکی از مجلل‌ترین و با کیفیت‌ترین کافه رستوران‌های رشت می‌شناسند.

ارتیست رشت

۷.آرتیست

کافه آرتیست واقع در طبقه آخر برج گلسار، یکی دیگر از کافه رستوران‌های رشت است که منوی ناهار و شام را در کنار منوی کافه و سرویس قلیان و چای و حتی صبحانه سلف سرویس با بوفه آزاد به مشتریان خود ارائه می‌کند. فضای کافه آرتیست با نمایی کامل از شهر رشت، بسیاری از مشتریان را به سوی خود جلب می‌کند و به خاطر تنوعی که در منوی خود دارد، شهرت بسیاری کسب نموده است.

سنسو رشت

۸.کافه سنسو

یکی دیگر از کافه رستوران‌های گلسار رشت، کافه رستوران سنسو واقع در بلوار توحید است. این کافه رستوران، انواع غذاهای فرنگی، انواع استیک، انواع پیتزا، انواع برگر و دیگر غذاهای فست فودی را در کنار منوی کافی شاپ شامل انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و انواع دسرهای لذیذ، به مشتریان خود ارائه می‌کند.

ادرس رشت

۹. کافه آدرس

از دیگر کافه رستوران‌هایی که می‌تواند در فهرست بهترین کافه رستوران رشت قرار بگیرد، کافه آدرس واقع در بلوار دیلمان رشت است. این کافه رستوران نیز مانند دیگر موارد یاد شده منوی غذایی خود را در کنار منوی کافی شاپ ارائه می‌کند و به دلیل تنوع بالا در منو و همچنین فضای زیبایی که دارد، به شهرت رسیده است. کافه آدرس از دو فضای سر پوشیده و سر باز مجزا از هم تشکیل شده که برای افراد با سلایق مختلف می‌تواند مناسب باشد.


 

جمع بندی:

در این مطلب، به معرفی بهترین کافه رستوران‌های رشت پرداختیم که برای تمام سلیقه‌ها مفید باشد. در پایان به یاد داشته باشید آنچه یک کافه رستوران را از دیگر رقبا جدا می‌کند، فضای دلنشین، غذای با کیفیت، تنوع گسترده منو، نوشیدنی‌ها و دسرهای لذیذ، قیمت مناسب و البته پذیرایی مطلوب است. کافه کباب رشت در میان این فهرست، از جمله گزینه‌هایی است که تمامی موارد ذکر شده را در حد اعلا دارد و می‌توان از آن به عنوان بهترین کافه رستوران گلسار یاد کرد.


 

کد خبر: ۳۰۷٬۷۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha