۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸
افزایش ۱۸۲۸ واحدی شاخص کل بورس در بازگشایی بازار

افزایش ۱۸۲۸ واحدی شاخص کل بورس در بازگشایی بازار

درحالی شاخص کل بازار سرمایه امروز شنبه ۲۱ مهر کار خود را با افزایش ۱۸۲۸ واحدی آغاز کرده که شاخص کل هم‌وزن نیز افت ۱۰۶۰ واحدی را به ثبت رسانده است؛ ضمناً امروز دامنه محدودیت نوسان ۳ درصدی شد.

به گزارش بازار، بازار سرمایه امروز شنبه ۲۱ مهر کار خود را با افزایش ۱۸۲۸ واحدی شاخص کل بورس تهران آغاز کرد. بر این اساس شاخص کل تا لحظه تنظیم گزارش با این افزایش به عدد ۲,۱۰۱,۵۲۸ واحد رسیده است.

اما از طرف دیگر شاخص کل هم وزن نسبت به روز گذشته با کاهش ۱۰۶۰ واحدی مواجه شده و در تراز ۶۹۵,۶۷۰ واحدی ایستاده است.

نمادها مؤثر بورسی

بعد از نمادهای فملی، شستا و فارس به ترتیب با افزایش ۹۶۴، ۷۰۸ و ۶۹۵ واحد از مؤثرترین نمادهای بورسی در سبز شدن شاخص کل و رمپنا و اخابر با افت ۶۴۹ و ۴۴۵ واحدی با تأثیر منفی خود از موانع رشد بیشتر شاخص کل تا این لحظه بوده‌اند.

گفتنی است ذوب، خزامیا، ثبهساز و کاما نیز از پرتراکنش‌ترین نمادهای بورسی تا لحظه تنظیم این گزارش بودند.

واحیا، مبین و کروی به ترتیب با تقاضاهای بیش از ۶۷، ۴۷ و ۴۲ میلیارد تومانی پیشتازان تقاضای خریداران در ابتدای بازار هستند و از طرف دیگر ذوب، رمپنا و خفولا به ترتیب با صف عرضه بیش از ۵۱، ۵۰ و ۴۵ میلیارد تومانی بیشترین عرضه‌ها را در صف فروش رقم زده‌اند.

پیش‌بینی می‌شود با کم رنگ‌تر شدن ریسک‌های چند وقت اخیر و برداشته شدن محدودیت دامنه نوسان رفته رفته از فشار فروش ایجاد شده کاسته شود و در هفته جاری بازار متعادل‌تری شکل بگیرد.

کد خبر: ۳۰۷٬۳۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha