۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
حداکثر سقف استفاده از کارت سوخت جایگاه داران  ۴۰ لیتر اعلام شد| تغییری در سهمیه تهران اعمال نشده است
عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با بازار :

حداکثر سقف استفاده از کارت سوخت جایگاه داران ۴۰ لیتر اعلام شد| تغییری در سهمیه تهران اعمال نشده است

حسینی عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اینکه تغیری در سهمیه تهرانی ها اعمال نشده، گفت: حداکثر ظرفیت استفاده از کارت سوخت جایگاه داران روزانه ۴۰ لیتر است.

بازار، گروه آب و انرژی: ناترازی بنزین هر روز بیشتر و بیشتر در کشور احساس می شود. حالا در تازه ترین اقدام گفته می شود که سقف مجاز سوخت گیری در تهران به وسیله کارت سوخت جایگاه داران به ۲۰ لیتر کاهش یافته است. اما در حالی گزارش های دریافتی از مردم و حتی عکس های منتشر شده بر سر در جایگاه های سوخت درباره محدودیت های اعمال شده، از درستی این خبر حکایت می کند که بهارستان نشین ها هر گونه تغییر در سهمیه سوخت را رد می کنند.

فتح الله حسینی عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با بازار می گوید که تغییری در سهمیه سوخت پاتیخت نشین ها اعمال نشده است.

او می گوید که بر در حال حاضر صاحبان خودرو در تهران روزانه می توانند تا سقف ۵۰ لیتر با استفاده از کارت سوخت های شخصی خود سوخت گیری کنند.

او درباره تصاویر منتشر شده در فضای مجازی و اطلاع رسانی جایگاه داران مبنی سوخت گیری ۲۰ لیتری با کارت سوخت جایگاه داران گفت: سقف مجاز سوخت گیری با کارت سوخت های جایگاه داران در تهران ۴۰ لیتر بوده و تغییری در سهمیه ها اعمال نشده است.

به گفته این عضو کمیسیون انرژی مجلس، چنانچه جایگاهی چنین ادعایی را مطرح کنند، تخلف کرده و مردم می توانند شکایت های خود را به شرکت پخش و پالایش اطلاع دهند و به طور قطع با جایگاه داران متخلف برخورد خواهد شد.

البته آنگونه که حسینی می گوید این میزان سوخت گیری با استفاده از کارت سوخت جایگاه داران مربوط به تهران بوده و در سایر کلان شهرها این رقم فرق می کند.

لازم به یادآوری است که به دنبال کسری شدید بنزین از سال گذشته طرح در کشور اجرا شده که بر اساس آن سوخت گیری با کارت سوخت جایگاه داران از ۶۰ لیتر در روز به ۳۰ لیتر کاهش یافته است.

کد خبر: ۳۰۶٬۳۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha