۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹
اشتغال زایی برای بیش از ۵۰ نفر با اجرای طرح های حمایتی بنیاد برکت در غرب استان اصفهان

اشتغال زایی برای بیش از ۵۰ نفر با اجرای طرح های حمایتی بنیاد برکت در غرب استان اصفهان

مجری بنیاد برکت اصفهان با بیان اینکه تا سال ۱۴۰۱ در منطقه غرب اصفهان هیچ گونه فعالیتی در حوزه اشتغال وجود نداشت گفت:  از سال ۱۴۰۱ با همکاری بنیادبرکت چندین طرح اشتغال زایی در این منطقه کلید خورد.

به گزارش بازار، محمد حاجی عرب مجری بنیاد برکت در غرب اصفهان با بیان اینکه تا سال ۱۴۰۱ در منطقه غرب اصفهان هیچ گونه فعالیتی در حوزه اشتغال و بنگاه محوری وجود نداشت گفت: از سال ۱۴۰۱ با همکاری بنیادبرکت چندین طرح اشتغال زایی بنگاه محور با توجه به میزان محرومیت در این منطقه کلید خورد .

وی ادامه داد: در شهرستان چادگان پیش از این حمایتی صورت نگرفته بود اما با همکاری بخش بنگاه محور و پرداخت دو تسهیلات یک ونیم میلیارد و دو میلیارد تومانی دو گلخانه طی یک سال گذشته کلید زده شد که زمینه ساز ایجاد اشتغال مستقیم برای ۴تا۶ نفر و غیر مستقیم برای ۱۰ نفر شد.

مجری بنیاد برکت در غرب اصفهان همچنین به طرح پرورش بوقلمون در غرب اصفهان هم اشاره کرد و گفت: پرورش بوقلمون در منطقه غرب اصفهان یک طرح جامع و ملی بوده که برای راه اندازی این مرکز ۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری نیاز بود که تاکنون بنیاد برکت ۲ میلیارد تومان برای راه اندازی آن تخصیص داده است.

حاجی عرب همچنین به طرح راه اندازی شیلات در فریدونشهر اشاره کرد گفت: فریدونشهر یکی از دورترین و برفگیرترین مناطق است که در زمستان است که با هلی کوپتر امکانات جابه جا می شود بنابراین با راه اندازی شیلات و با استفاده از آب چشمه وقنات این طرح اشتغال زایی ایجادشد.

مجری بنیاد برکت در اصفهان با اشاره به راه اندازی کارگاه بسته بندی عسل گفت: این کارگاه برای تولید کنندگان عسل در شهرستان خوانسار راه اندازی شد که با اجرای آن چندین شهرستان در غرب اصفهان از محصولات آنها استفاده می کنند.

وی همچنین از راه اندازی گاوداری در غرب اصفهان خبر داد و گفت: این طرح خود نقش بسیار موثری در بهبود ایجاد اشتغال در این محدوده دارد بنابراین امسال با اجرای از سوی بنیاد برکت سعی می شود گامی موثر در هدف اصلی تسهیلات برداشته شود.

کد خبر: ۳۰۶٬۱۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha