۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۷
بیانیه حماس در واکنش به حملات موشکی ایران

بیانیه حماس در واکنش به حملات موشکی ایران

ما افتخار خود را به برادران ایرانی و قدردانی خود را از ایستادگی آنها در مقابل استکبار افسارگسیخته صهیونیستی اعلام می داریم.

به گزارش بازار ، بیانیه حماس به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پرتاب موشک های ایران را که در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به ملت های فلسطین و لبنان انجام شد تبریک می گوییم.

ما در جنبش مقاومت اسلامی (حماس) پرتاب قهرمانانه موشک توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مناطق وسیعی از سرزمین‌های اشغالی خود را در پاسخ به جنایات مستمر اشغالگران علیه مردم منطقه تبریک می‌گوییم. به انتقام خون شهدای قهرمان ملت ما. شهید مجاهد اسماعیل هنیه، شهید والامقام سید حسن نصرالله و شهید سرلشکر عباس نیلفروشان.

ما تاکید می کنیم که این پاسخ شرافتمندانه ایران، پیامی محکم به دشمن صهیونیستی و دولت فاشیستی آن در مسیر بازدارندگی و مهار تروریسم آنهاست، چرا که جنایات، استکبار و نقض قوانین بین المللی و موازین بشردوستانه از هر حدی فراتر رفته است.

ما افتخار خود را به برادران جمهوری اسلامی ایران و قدردانی خود را از ایستادگی آنها در مقابل استکبار افسارگسیخته صهیونیستی و جانبداری آنها نسبت به ارزشهای عدالت و ظلم به مردم فلسطین، ملت لبنان، اعلام می داریم. و منافع عالی ملت با پایان دادن به اشغالگری و بازدارندگی از دشمن فاشیست صهیونیستی نمایان می شود.

ما از همه کشورها، ملت‌ها، احزاب و همه نیروهای ملت عربی و اسلامی خود می‌خواهیم که در کنار هم بایستند و با جنایات صهیونیست‌ها و پروژه تجاوزکارانه و توسعه‌طلب صهیونیستی که همه را هدف قرار می‌دهد، مقابله کنند و برای آزادی سرزمین و سرزمین‌مان به هر وسیله تلاش کنند.

کد خبر: ۳۰۶٬۰۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha