۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۸
بورس تشنه کاهش ریسک های سیستماتیک
بورس در یک نگاه؛

بورس تشنه کاهش ریسک های سیستماتیک

چنانچه ریسک جدیدی در عرصه سیاسی به بازار تحمیل نشود روند معاملات به سمت تعادل متمایل و در ادامه و در هفته آتی با تغییر در دامنه نوسان علاوه بر سایر اثرات آن جو روانی حاکم بر بازار نیز مثبت می شود.

سمیه شوریابی؛ بازار: دهمین روز مهر با کاهش ۸۰۶۹ واحدی شاخص کل به پایان رسید و این نماگر تا سطح دو میلیون و ۱۲۳ هزار واحدی کاهش یافت.

در بازار امروز ارزش معاملات خرد همانند دیروز کم رمق بود و ۱۷۴۶ میلیارد تومان ثبت شد، همچنین از لحاظ ورود و خروج نقدینگی نیز مجموعا حقیقی ها ۵۱۱ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.

بورس تشنه کاهش ریسک های سیستماتیک

تداوم معاملات در محدوده دامنه نوسان یک تخلیه هیجان در بازار را در ابتدا به تأخیر انداخت اما در ادامه ارزش معاملات را در سطوح حداقلی نگه داشت، هرچند انتظار تغییر روند در هفته جاری بعید است اما به نظر می‌رسد در ادامه چنانچه ریسک جدیدی در عرصه سیاسی به بازار تحمیل نشود روند معاملات به سمت تعادل متمایل شود و در ادامه و در هفته آتی با تغییر در دامنه نوسان علاوه بر سایر اثرات آن جو روانی حاکم بر بازار نیز مثبت شود و به مرور روند ملایم مثبتی را در بورس شاهد باشیم.

بورس تهران در روزهای معاملاتی اخیر بخشی از فشار عرضه ایجاد شده به دلیل رشد تنش‌های سیاسی و نظامی را پشت سر گذاشته اما همچنان ریسک موقعیت‌های سهامی بالا بوده و تغییرات در منطقه می‌تواند موجب شکل‌گیری صفوف فروش بیشتری در میان نمادهای بازار سهام شود.

کد خبر: ۳۰۵٬۹۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha