۲۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
مسئولان بازار سرمایه در مجلس/ نگرانی از سیلاب نقدینگی در بازار بورس
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بازار مطرح کرد:

مسئولان بازار سرمایه در مجلس/ نگرانی از سیلاب نقدینگی در بازار بورس

طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: سرازیر شدن سیلاب نقدینگی به بازار بورس می تواند خطرناک باشد و اگر این نقدینگی با عرضه درست و عمق بخشی به بازار همراه نباشد قطعا این بازار را می تواند دچار مشکل کند.

مهدی طغیانی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به ورود حجم بالای نقدینگی به بازار بورس و ضرورت مدیریت صحیح این بازار در کشور گفت: مدیریت بازار بورس بسیار حائز اهمیت است و در همین راستا مسئولین بازار سرمایه در دو نوبت در جلسات کمیسیون اقتصادی مجلس حاضر شدند و در هفته جاری هم در جلسات کمیسیون حاضر خواهند شد.

وی تاکید کرد: دغدغه کمیسیون اقتصادی درباره مدیریت نقدینگی بازار بورس به مسئولین این بازار منتقل شده است.لذا بازار بورس در مواردی فرصت تلقی می شود که نباید با مدیریت نامطلوب تهدید آمیز شود.

این نماینده مجلس اظهارداشت: قطعا باید نگرانی‌ها درباره ورود حجم بالای نقدینگی به بازار بورس مدیریت شود و برنامه مناسبی را در این زمینه مدون کرد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: سیلاب نقدینگی به بازار بورس می تواند خطرناک باشد و اگر این سیلاب نقدینگی با عرضه درست و عمق بخشی به بازار همراه نباشد قطعا این بازار را می تواند دچار مشکل کند.

کد خبر: ۳۰٬۵۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha