تولید کننده تجهیزات خانه هوشمند با اسمارتوم آشنا شوید

تولید کننده تجهیزات خانه هوشمند با اسمارتوم آشنا شوید

دغدغه اصلی بسیاری از مشتریان در زمان راه اندازی ساختمان هوشمند پیدا کردن شرکت خانه های هوشمند معتبر و باسابقه است.

به گزارش بازار، دغدغه اصلی بسیاری از مشتریان در زمان راه اندازی ساختمان هوشمند پیدا کردن شرکت خانه های هوشمند معتبر و باسابقه است. اگر شما هم در یافتن مرکزی برای خرید تجهیزات هوشمندسازی منازل نظیر قفل دیجیتال، دستگیره دیجیتال، گاوصندوق دیجیتال یا چشمی درب دیجیتال به مشکل خورده‌اید، احتمالاً شرکت اسمارتوم تولید کننده تجهیزات خانه هوشمند همان جایی باشد که مدت‌ها دنبالش بودید.

اسمارتوم تامین کننده و عرضه کننده انواع محصولات دیجیتال برای ساخت پلتفرم هوشمند سازی خانه است. این شرکت انواع محصولات هوشمندسازی را در برندهای مختلف به فروش می‌رساند. همچنین اسمارتوم خدمات هوشمند سازی ساختمان نظیر نصب و راه اندازی تجهیزات دیجیتال را انجام می‌دهد. با توجه به سابقه درخشان و رضایت مشتریان، شما هم می‌توانید به این شرکت اعتماد کنید.

در ادامه با معرفی بیشتر اسمارتوم متوجه خواهید شد چرا در میان شرکت های هوشمند سازی ساختمان، اسمارتوم یکی از بهترین و موفق‌ترین شرکت‌ها است.

اسمارتوم به عنوان تولید کننده تجهیزات خانه هوشمند

شرکت اسمارتوم به عنوان یکی از بزرگترین سازندگان تجهیزات هوشمند سازی ساختمان در میان انواع شرکت خانه های هوشمند جایگاه بالایی دارد. دو برند مشهور اجزای خانه هوشمند به نام رندی و روک تولیدی اسمارتوم بوده که هر یک شامل محصولات باکیفیت و امن برای محیط خانه به شمار می‌روند. اسمارتوم در کنار فعالیت بی نظیر خود به عنوان تولید کننده تجهیزات خانه هوشمند از جمله قفل، دستگیره، چشمی و گاوصندوق در مدل‌های مختلف، توانسته محصولات کمپانی‌های بزرگ را نیز به بازار عرضه نماید.

با مراجعه به فروشگاه این شرکت می‌توانید محصولات شرکت های تولید کننده خانه هوشمند نظیر سامسونگ، فیلیپس و ... را نیز با ضمانت و گارانتی بلندمدت خریداری نمایید.

لیست خدمات هوشمند سازی ساختمان

با هوشمند سازی خانه، قدمی به سمت آینده بردارید و سبک زندگی خود را متحول کنید. نصب قفل و دستگیره‌های دیجیتال نه‌ تنها ایمنی منزلتان را افزایش می‌دهد، بلکه امکان مدیریت ورود و خروج را ساده می‌کند. دیگر نیازی به نگرانی در مورد کلیدهای گم‌شده یا دسترسی غیرمجاز نخواهید داشت؛ زیرا با سیستم‌های کنترل تردد هوشمند، می‌توانید به راحتی و از راه دور دسترسی‌ها را بررسی کنید. چشمی‌های هوشمند نیز به شما اجازه می‌دهند تا در هر لحظه از وضعیت ورودی‌های خانه‌تان مطلع شوید و امنیت خانواده‌تان را تضمین کنید. با هوشمندسازی خانه، نه تنها امنیت را افزایش می‌دهید بلکه با ایجاد یک خانه هوشمند، آسایش و کارآمدی در زندگی روزمره را نیز تجربه خواهید کرد. امروز گام بردارید و خانه‌ خود را به یک اسمارت هوم واقعی تبدیل کنید

حالا که تا حدودی با اسمارتوم به عنوان شرکت هوشمند سازی ساختمان آشنا شدید، ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که اصلا چه قسمت‌هایی از ساختمان قابلیت هوشمندسازی را دارند؟ معمولا شرکت خانه های هوشمند با ارائه تجهیزات مختلف امکان اسمارت کردن قسمت‌های مختلف خانه و محل کار را فراهم می‌کنند که از مهمترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هوشمندسازی سینمای خانگی
  • هوشمندسازی ریموت کنترل
  • هوشمندسازی قفل درب
  • هوشمندسازی لامپ
  • هوشمندسازی روشنایی مرکزی
  • هوشمندسازی دوربین امنیتی
  • هوشمندسازی اسپیکر
  • هوشمندسازی پرده
  • هوشمندسازی ترموستات
  • هوشمندسازی سیستم آبیاری

به طور کلی خدمات هوشمند سازی منازل بسیار گسترده است؛ به طوری که هر یک از آن‌ها به نوعی می‌توانند بخشی از جنبه‌های زندگی در خانه را تسهیل ببخشند.

شرکت خانه های هوشمند

تجهیزات ساختمان هوشمند

معمولا برای هوشمندسازی ساختمان از تجهیزاتی نظیر سیستم اعلام حریق، قفل هوشمند برای حیاط، سیستم کنترل دما، هوشمندسازی سرمایش و گرمایش، سیستم کنترل روشنایی، کنترل تجهیزات با فرمان صوتی و ... استفاده می‌شود، البته که این موارد با توجه به نیاز و بودجه شما می‌تواند شامل همه یا شامل فقط تعدادی از آن باشد (که توسط شما تعیین می‌شود).

مراحل انجام خدمات هوشمند سازی ساختمان

بسیاری از افراد که با فرایند خدمات هوشمند سازی ساختمان یا روند کار شرکت خانه‌های هوشمند آشنا نیستند، تصور می‌کنند روند هوشمند سازی ساختمان بر روی خانه یا ساختمان قدیمی یا کوچک و ... امکان پذیر نیست یا این که این فرایند بسیار سخت و زمان بر است و یا شاید این که شامل هزینه‌های بسیاری شود. اما در واقع اینطور نیست.

هوشمند سازی خانه ها یا راه اندازی سیستم bms ساختمان به صورت کلی فقط در طی چند مرحله به هم پیوسته انجام می‌شود که این مراحل به شرح زیر است:

  1. پیدا کردن یک شرکت خانه هوشمند
  2. ثبت درخواست دریافت خدمات هوشمندسازی
  3. بررسی وضعیت کلی ساختمان توسط کارشناس حرفه‌ای
  4. تعیین بودجه مدنظر بر اساس نیازهای کارفرما
  5. انتخاب پروتکل هوشمندسازی و ترسیم نقشه راه
  6. پیاده سازی سیستم هوشمندسازی بر اساس نقشه از پیش تعیین شده

می‌توان گفت مراحل به همین سادگی است البته اگر مرحله اول یعنی انتخاب خانه های هوشمند را به درستی انجام داده باشید که در این صورت ممکن است با توجه به نیاز یا با توجه به نوع ساختمان جزئیاتی به گام‌های گفته شده در بالا اضافه یا کم شود.

تولید کننده تجهیزات خانه هوشمند با اسمارتوم آشنا شوید

مزیت شرکت خانه های هوشمند اسمارتوم

اسمارتوم توانسته با ارائه خدمات منحصر به فرد چه به عنوان تولید کننده تجهیزات خانه هوشمند چه به عنوان ارائه دهنده خدمات هوشمند سازی ساختمان گام بلندی در راستای جلب نظر مشتریان خود بردارد.
با بررسی خدمات ویژه این شرکت برخی از امتیازات ویژه اسمارتوم نسبت به سایر شرکتهای هوشمند سازی ساختمان را برای شما ارائه کرده‌ایم:

  • امکان دریافت مشاوره تخصصی رایگان: اسمارتوم این اجازه را به مشتریان می‌دهد تا برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان قبل از خرید از راهنمایی کارشناسان فروش حرفه‌ای بهره‌مند شوند (شاید دریافت مشاوره از یک فرد متخصص قبل از اقدام به خرید از مهم‌ترین ویژگی یک شرکت خانه های هوشمند باشد).
  • ارسال چند محصول برای انتخاب بهتر: اسمارتوم این مزیت را دارد که در زمان ارسال کالا چند محصول را به درب منزل ارسال نماید تا مشتری پس از بررسی و مشاهده محصولات مختلف یکی از آنها را به دلخواه انتخاب نماید.
  • پرداخت هزینه کالا پس از نصب: اسمارتوم این فرصت را به مشتریان خود می‌دهد تا پس از نصب تجهیزات هوشمندسازی پرداخت آن را انجام دهند.

به لطف همین مزایا می‌توان اسمارتوم را به عنوان یکی از برترین شرکت های هوشمندسازی ساختمان لحاظ کرد.

تولید کننده تجهیزات خانه هوشمند با اسمارتوم آشنا شوید

چطور می‌توانیم از خدمات هوشمند سازی ساختمان اسمارتوم استفاده کنیم

برای دریافت خدمات هوشمند سازی ساختمان اولین قدم پیدا کردن یک شرکت خانه های هوشمند است که اسمارتوم به دلایل مختلف از جمله اینکه خود تولید کننده تجهیزات خانه هوشمند محسوب می‌شود، گزینه مناسبی به شمار می‌رود. برای دریافت خدمات از اسمارتوم می‌توانید به صورت حضوری به نمایشگاه این شرکت در ستارخان مراجعه کنید یا اینکه به صورت آنلاین و از طریق تماس تلفنی با کارشناسان این شرکت در تماس باشید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آدرس یا شماره تماس اسمارتوم به سایت این شرکت مراجعه کنید. برای ورود به سایت رسمی اسمارتوم کافی است نام این شرکت را در مرورگر خود جستجو کرده و وارد اولین نتیجه گوگل شوید.

کد خبر: ۳۰۴٬۸۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha