۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۰
حزب الله پهپاد رژیم اشغالگر را هک کرد

حزب الله پهپاد رژیم اشغالگر را هک کرد

مقاومت اسلامی لبنان تصاویری از تسلط رزمندگان حزب الله بر یک کوادکوپتر ارتش اشغالگر که اعلامیه‌های هشدار دهنده‌ای را علیه مردم لبنان در منطقه الوزانی در جنوب پخش می‌کرد، منتشر کرد.

به گزارش بازار، به نقل از تلویزیون العالم، مقاومت اسلامی لبنان از کنترل بر یک پهپاد متعلق به ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی که اعلامیه‌های هشدار دهنده را در منطقه الوزانی در جنوب لبنان پخش می‌کرد، خبر داد.

مقاومت اسلامی لبنان تصاویری از تسلط مجاهدین بر یک کوادکوپتر ارتش دشمن اسرائیلی که اعلامیه‌های هشدار دهنده‌ای را علیه مردم لبنان در منطقه الوزانی در جنوب پخش می‌کرد، منتشر کرد.

تصاویر منتشر شده از سوی مقاومت، لحظه‌ای را که نظامیان اشغالگر اعلامیه‌ها را در کوادکوپتر قرار می‌دهند و لحظه پرواز این پهپاد از سرزمین‌های اشغالی تا سرنگون شدن آن از سوی نیروهای مقاومت، نشان می‌دهد.

ارتش اشغالگر روز شنبه این مسئله را که یکی از فرماندهان تیپ ارتش به پخش کردن اعلامیه‌هایی در روستاهای جنوب لبنان اقدام و آنها را به ترک منطقه دعوت می‌کرد، رد و اعلام کرد این اقدام، از سوی یکی از گردان‌های ارتش در مرز لبنان صورت گرفته است و فرماندهی ارتش و سطح سیاسی چنین تصمیمی نگرفته است.

کد خبر: ۳۰۳٬۹۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha