۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸
۴۹۶ هزارتن گندم از کشاورزان زنجان خریداری شد
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان:

۴۹۶ هزارتن گندم از کشاورزان زنجان خریداری شد

زنجان- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی زنجان گفت: تاکنون بیش از ۴۹۶ هزارتن گندم از کشاورزان زنجانی تا ۲۰ شهریور ماه سال ۱۴۰۳ خریداری و در سیلوهای استاندارد ذخیره سازی شده است.

به گزارش بازار و به نقل از غله زنجان، ولی الله زمانی گفت: بیش از ۴۱ درصد از بهای گندم تحویلی کشاورزان زنجانی که گندم خود را تحویل داده اند به عنوان بخشی از بهای خرید تضمینی از طریق بانک عامل به گندمکاران پرداخت شده است.

وی با تأکید بر اینکه روند پرداخت بهای خرید تضمینی گندم به کشاورزان شدت گرفته است، افزود: بخش عظیمی از مطالبات گندمکاران تا آخر شهریور ماه امسال به حساب آن ها واریز و پرداخت مطالبات به روز می شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان،گفت: تاکنون بیش از ۴۹۶ هزارتن گندم از کشاورزان زنجانی تا ۲۰ شهریور ماه سال ۱۴۰۳ خریداری و در سیلوهای استاندارد ذخیره سازی شده است.

زمانی تاکید کرد: تاکنون ۸۴ هزار و ۹۶۴ محموله گندم از ۲۴ هزار و ۶۶ گندمکار خریداری و در سیلوهای ملکی و بخش خصوصی، جهت برنامه‌ریزی در تامین آرد و نان شهروندان ذخیره شده است.

وی گفت: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سالجاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

کد خبر: ۳۰۳٬۸۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha