۲۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵
عملکرد امنیت غذایی و ارتقای تولید محصولات کشاورزی کشور بررسی شد
با حضور وزیر کشاورزی؛

عملکرد امنیت غذایی و ارتقای تولید محصولات کشاورزی کشور بررسی شد

در جلسه شورای معاونین وزارت جهات کشاورزی عملکرد امنیت غذایی و ارتقای تولید محصولات کشاورزی کشور بررسی شد.

به گزارش بازار، غلامرضا نوری قزلجه، وزیر جهاد کشاورزی در شورای معاونین هفته پایانی شهریور پس از ارائه گزارش مسئولان ستاد، معاونت‌ها و سازمان‌های تابعه، گفت: درک مشترک همه ارکان وزارت جهاد کشاورزی از ستاد تا صف در مورد راهبردهای جدید توسعه کشاورزی دولت چهاردهم، نخستین گام برای اقدام همه‌جانبه، قوی و منتج به نتیجه است.

وی در همین رابطه افزود: قانون برنامه توسعه دست دولت را برای اصلاح برخی موارد منطبق با شرایط زمانی و منابع موجود باز گذاشته است و معاونت‌های تخصصی و سازمان‌های مرتبط وزارت جهاد کشاورزی طبق دستور قبلی موظف به بازبینی و برآورد قانون و تطبیق آن با منابع اجرایی تخصیص یافته هستند.

نوری قزلجه تاکید کرد: این اصلاحات به مجلس شورای اسلامی ارسال و بخش‌هایی از قانون برنامه هفتم توسعه اصلاح می‌شود و از آن پس دولت مکلف به اجرای بندهای اجرایی آن خواهد بود.

وزیر جهاد کشاورزی در این شورا، سرفصل سنجه‌های عملکردی امنیت غذایی و ارتقای تولید محصولات کشاورزی مندرج در قانون برنامه هفتم توسعه را با مسئولان و مدیران به بحث و گفت‌وگو نشست و توصیه‌های لازم را در خصوص ارائه راهکارهای عملی برای اجرای برنامه هفتم توسعه ارائه کرد.

کد خبر: ۳۰۳٬۷۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha