۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۱
نوسان قیمت مواد اولیه و محصولات مهم‌ترین مشکل صنایع خوزستان است
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

نوسان قیمت مواد اولیه و محصولات مهم‌ترین مشکل صنایع خوزستان است

اهواز- سجادی مفرد، یک فعال اقتصادی گفت: غیر قابل پیش بینی بودن و نوسان قیمت مواد اولیه و محصولات یکی از مشکلات پیش رو برای صنایع استان خوزستان است.

ملک سجادی مفرد در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به موانع تولید اظهار کرد: غیر قابل پیش بینی بودن و نوسان قیمت مواد اولیه و محصولات یکی از مشکلات پیش رو برای صنایع استان خوزستان است.

وی ارائه تسهیلات مناسب از سوی بانک ها را مهم برشمرد و گفت: عدم تامین بانکی مالی توسط بانک ها همواره جزو پیامدهای منفی است و ضرورت دارد مسئولان استان خوزستان تدبیری در این خصوص اتخاذ کنند.

این فعال اقتصای با تاکید بر اینکه رویه بی ثباتی سیاست ها، قوانین و مقررات باید اصلاح شود، تصریح کرد: این مشکلات تا جایی پیش رفته که رویه های اجرایی ناظر بر کسب کار مانع از توسعه صنایع شده است.

سجادی مفرد خاطرنشان کرد: مانع غیر قابل پیش بینی بودن تغییرات مواد اولیه و محصولات طی یک سال اخیر به عنوان مهمترین مانع بر سر راه کسب و کار و تولید بوده است.

این کار آفرین نمونه توضیح داد: غیر قابل پیش بینی بودن تغییرات مواد اولیه و محصولات مانعی است که عمدتا به دلیل نوسانات نرخ ارز به خصوص نرخ دلار ایجاد شده چرا که هزینه تولید در ایران وابسته به دلار است.

کد خبر: ۳۰۳٬۴۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha