۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۱
حمله سنگین موشکی حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی

حمله سنگین موشکی حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی

حزب‌الله لبنان از حملات سنگین موشکی به شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات جدید خود به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن به روستاهای مقاوم جنوبی و خانه‌های امن به ویژه در شهرک زبقین، رزمندگان مقاومت اسلامی روز چهارشنبه یازدهم سپتامبر ۲۰۲۴ مقر تازه‌تاسیس لشکر ۱۴۶ در پایگاه تازه‌تاسیس ابیریم را با چندین موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان از هدف قراردادن یک ایست‌بازرسی نظامی در شهرک صهیونیست‌نشین «دان» در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تداوم تعرض‌های دشمن به روستاهای مقاوم جنوبی به ویژه شهر الخیام و شهرک عیتا الشعب، رزمندگان مقاومت اسلامی روز چهارشنبه یازدهم سپتامبر ۲۰۲۴ استحکامات الزاعوره را با چندین موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که در ساعت گذشته نزدیک به ۶۰ موشک به سوی مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

همچنین این رسانه‌ها از برخورد چندین موشک به جولان اشغالی بدون فعال‌شدن آژیرهای هشدار در این منطقه خبر دادند.

کد خبر: ۳۰۳٬۳۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha