۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶
محرومیت گلستان منابع بانکی بیشتری را می طلبد| مصارف استان بیش از منابع است
مدیر شعب بانک تجارت گلستان: 

محرومیت گلستان منابع بانکی بیشتری را می طلبد| مصارف استان بیش از منابع است

گرگان- مدیر شعب بانک تجارت گلستان گفت: گلستان به سبب برخی عوامل جزو استان های  محروم به حساب می آید، باید در قانون بودجه و تکالیف ابلاغی به بانک ها، سهم استان از منابع بانکی بیش از این باشد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید حسن صداقت ظهر چهارشنبه در میزگرد خبری کمیسیون اقتصاد کلان اتاق بازرگانی گرگان اظهار کرد: بانک ها همیشه باید به ازای داشته ها مصرف کنند و اگر غیر از این باشد با ناترازی مواجه می شوند.

مدیر شعب بانک تجارت گلستان با اشاره به اینکه مصارف بانک های استان همواره بیش از منابع است، افزود: این موضوع بانک های عامل را آزار می دهد و از توان آنها خارج است.

وی گفت: در مصارف همه استان ها یک دست نیستند و برخی از مناطق کشور برخوردار تر هستند اما گلستان به سبب برخی عوامل جزو استان های محروم به حساب می آید، باید در قانون بودجه و تکالیف ابلاغی به بانک ها، سهم استان از منابع بانکی بیش از این باشد.

صداقت با تاکید به اینکه گلستان استانی محروم است و باید در اشتغال بیشتر مصرف کند، بیان کرد: تجاری و صنعتی نبودن استان منابع زیادی را از بانکها کاهش داده است.

به گفته وی، پرداخت تسهیلات ارزان قیمت تکلیفی در برخی مواقع از منابع هم بیشتر می شود، به نوعی دولت از منظر حمایتی قوانینی را وضع کرده و ما مکلف به اجرا هستیم.

وی اضافه کرد: متقاضی در این سطح در استان های محروم بسیار بیشتر است.

کد خبر: ۳۰۳٬۳۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha