۲۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
آئین تکریم خادمان ستاد اجرایی فرمان امام در اربعین حسینی

آئین تکریم خادمان ستاد اجرایی فرمان امام در اربعین حسینی

آئین تکریم خادمان ستاد اجرایی فرمان امام در اربعین حسینی با حضور جمعی از خادمان، رئیس و مدیران این نهاد برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام، سید پرویز فتاح در آئین تکریم خادمان ستاد اجرایی فرمان امام در اربعین حسینی اظهار کرد: وجود برگزاری مراسم اربعین به برکت امام خمینی(ره) و خون شهداست و آن‌ها بودند که این مسیر را باز کردند.

وی گفت: به روح شهید رئیسی درود می‌فرستیم چرا که دولت و شخص ایشان پای کار اربعین ایستادند و قطعا در ثواب آن شریک هستند.

فتاح با اشاره به اینکه آنچه در اربعین دیده می‌شود موجی از اخلاق، آرامش، بزرگواری، صبر، تحمل و ایثار است، افزود: ستاد اجرایی فرمان امام نیز در این مسیر هوشمندانه عمل کرد و سعی کردیم اقدامات انجام شده نسبت به سال‌های گذشته افزایش بیشتری داشته باشد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام ادامه داد: کارهای خوبی مثل خدمت‌رسانی به زوار اربعین در بیمارستان سیار برکت انجام شد که لازم است هم در مسیر اربعین توسعه پیدا کند و هم در حوادث موجود بتوان از این ظرفیت استفاده کرد.

فتاح تصریح کرد: لازم است هزینه‌های خدمات اربعین دقیق انجام شود چرا که معتقدیم در مسیر اباعبدالله(ع) نباید اسراف صورت گیرد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: اعزام بیش از ٣٠ هزارنفر از زوار مناطق محروم برای اولین بار به عتبات عالیات از توفیقات ما خواهد بود و هر آنچه در این مدت انجام گرفت به برکت حضرت ولیعصر(عج) و وجود مقدس مقام معظم رهبری است.

کد خبر: ۳۰۳٬۳۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha