۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷
ضرورت تحقق تولید یک میلیون کاتد مس
مدیرعامل مس سونگون تاکید کرد؛

ضرورت تحقق تولید یک میلیون کاتد مس

تبریز-مدیرعامل شرکت مس سونگون آذربایجان بر برنامه ریزی و حرکت منسجم مجموعه مس سونگون در راستای تحقق طرح تولید یک میلیون کاتد مس در شرکت ملی صنایع مس ایران تاکید کرد.

به گزارش بازار، محمد جعفر عظمایی در جلسه تولید مجتمع مس سونگون گفت: به منظور تحقق تولید یک میلیون کاتد در شرکت ملی صنایع مس ایران باید کل مجموعه مس سونگون با همه توانمندی ها و ظرفیت ها دست در دست هم داده و در ایجاد زیرساخت های زیست محیطی، منابع طبیعی، تامین انرژی، تولید کنسانتره و … به موازات هم پیش رفته و در قالب یک حرکت و برنامه منسجم، تولید یک میلیون تن کاتد مس با عنوان طرح کیمیا را در شرکت ملی صنایع مس ایران عملیاتی بکنیم.

عظمایی اجرای طرح تولید ۲۰۰ هزار تنی کاتد مس در مجتمع مس سونگون را از اقدامات ماندگار شرکت ملی صنایع مس ایران در آذربایجان‌شرقی یاد کرد و در ادامه افزود : علیرغم اینکه امسال ۶۰۰ ساعت قطعی برق در مجتمع مس سونگون داشتیم، طبق گزارش معاونت تولید شرکت ملی صنایع مس ایران، مجتمع مس سونگون رکورددار تولید در بین مجتمع ها بوده که جا دارد از کلیه مدیران، عوامل و پرسنل جهادگر مجتمع تقدیر و تشکر کنم.

مدیرعامل شرکت مس سونگون آذربایجان گفت: موضوع ساخت داخل همواره مورد تاکید مدیرعامل و اعضای هئیت مدیره محترم شرکت ملی مس بوده و لازم است مدیران مجتمع به این موضوع بیشتر از قبل توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه دیدگاه های ما باید در بحث ساخت داخل تغییر پیدا کند، اظهار کرد: دیدگاهی در جامعه وجود دارد که قیمت تمام شده قطعه داخلی باید پایین تر از جنس خارجی باشد که این یک ایده غلط است و باید اصلاح گردد.

کد خبر: ۳۰۲٬۸۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha