۱۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۹
ریپل به زودی با اتریوم سازگار می‌شود

ریپل به زودی با اتریوم سازگار می‌شود

ریپل قرار است به وسیله یک زنجیره جانبی جدید، امکان اضافه کردن قراردادهای هوشمندی که با شبکه اتریوم سازگار هستند را به اکوسیستم خود اضافه کند.

به گزارش بازار، ریپل قصد دارد با استفاده از یک سایدچین جدید، قابلیت اضافه کردن قراردادهای هوشمندی که با شبکه اتریوم سازگار هستند را به شبکه خود اضافه کند. بدین ترتیب کاربردهای این شبکه از پردازش تراکنش‌های عادی فراتر رفته‌ و از این پس ریپل‌ می‌تواند برنامه‌های پیچیده‌تری مانند صرافی‌های غیرمتمرکز و صدور توکن را اجرا کند.

در این توسعه، از شبکه اکسلار (Axelar) برای انتقال کراس چین توکن‌ها استفاده خواهد شد. در این فرآیند توکن رپدشده‌ ریپل (eXRP) به عنوان توکن اصلی این سایدچین، قابلیت همکاری گسترده‌تر را تسهیل می‌کند.

ریپل‌ با استفاده از زنجیره‌های جانبی و اضافه کردن قراردادهای هوشمندی که با شبکه اتریوم سازگار هستند، به دنبال تقویت فاندامنتال توکن خود است. ریپل در بیانیه‌ای در روز دوشنبه اعلام کرد:

توسعه قابلیت استقرار برنامه‌های هوشمند در اکوسیستم ریپل با کمک سایدچین‌های سازگار با ماشین مجازی اتریوم مبتنی بر XRPL هم‌اکنون در جریان است. این زنجیره جانبی سازگاری با EVM را به اکوسیستم ریپل اضافه می‌کند. توسعه‌دهندگان می‌توانند از ابزارها و زبان‌های برنامه‌نویسی جا افتاده‌تری استفاده کنند و از این رو، ویژگی‌های دفتر کل ریپل را به جامعه توسعه‌دهندگان جهان معرفی کنند.

دفتر کل ریپل یک شبکه بلاک چینی متن باز است که از توکن XRP برای پردازش و ذخیره تراکنش‌ها استفاده می‌کند. ماشین مجازی اتریوم (EVM) برنامه‌ای است که قراردادهای هوشمند روی شبکه اتریوم را اجرا می‌کند. گفتنی است که قیمت ریپل ⮝ XRP: $۰.۵۵۷۴۷ در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲.۵ درصد کاهش یافته و به سطح ۰.۵۵ دلار رسیده است.

نمودار قیمت ریپل

نمودار قیمت ریپل‌

کد خبر: ۳۰۲٬۳۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha