۱۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰
صرفه جویی ۶۰ میلیارد ریالی در نفت و گاز مارون
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون خبر داد:

صرفه جویی ۶۰ میلیارد ریالی در نفت و گاز مارون

اهواز- ناصری، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون گفت: اصلاح خط لوله و انجام اقدامات اصلاحی باعث جلوگیری از کاهش ۲۵ هزار بشکه ای نفت و صرفه جویی ۶۰ میلیارد ریالی در این شرکت شد.

قباد ناصری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: با احداث خط لوله و انجام اقدامات اصلاحی از کاهش تولید نفت به میزان ۲۵ هزار بشکه در روز در زمان تعمیرات اساسی مخزن ائتلاف کننده جلوگیری شد.

وی عنوان کرد: احداث خط لوله ۱۰ اینچ انتقال نفت نمکی از واحد بهره برداری شماره ۵ به واحد بهره برداری شماره ۳ این شرکت بر کیفیت نفت تولیدی نیز تاثیر زیادی دارد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون افزود: این خط ۱۸ کیلومتری در ۹۰ روز توسط کارکنان تعمیرات خطوط لوله شرکت احداث شده که از نظر صرفه جویی در منابع نیز حد نصاب به شمار می رود.

ناصری گفت: در همین پروژه با یک ایده خلاقانه تنها ۶۰ میلیارد ریال، پایداری تولید را تضمین و نفت مورد نیاز مبادی پالایشگاهی و صادراتی را تامین کردیم.

وی با اشاره به تحقق کامل برنامه تولید در شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون طی سال های اخیر، توضیح داد: ما تکالیف واگذار شده توسط وزارت نفت و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب را در زمینه تولید نفت به طور کامل انجام داده ایم.

کد خبر: ۳۰۲٬۳۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha