۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲
گرانترین تا ارزانترین هتل های غرب تهران کجاست؟

گرانترین تا ارزانترین هتل های غرب تهران کجاست؟

غرب تهران یکی از بهترین و پر رفت و آمد ترین مناطق تهران بوده که بسیاری از جاذبه های گردشگری تهران همچون دریاچه خلیج فارس تهران، ایران مال، مرکز خرید پالادیوم و پل طبیعت در این منطقه واقع شده است.

به گزارش بازار، غرب تهران یکی از بهترین و پر رفت و آمد ترین مناطق تهران بوده که بسیاری از جاذبه های گردشگری تهران همچون دریاچه خلیج فارس تهران، ایران مال، مرکز خرید پالادیوم و پل طبیعت در این منطقه واقع شده است. از همین رو بسیاری از هتل های تهران، از گران ترین تا ارزان ترین هتل ها در غرب این شهر نیز واقع شده است. قیمت رزرو برخی از هتل های غرب تهران نسبت به موقعیت مکانی بی نظیر و امکانات و خدماتی که ارائه می دهند بسیار گران قیمت و برخی دیگر بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است.

بهتر است بدانید که ارزانترین و گرانترین هتل غرب تهران امکانات و خدمات منحصر به فردی همچون رستوران، پارکینگ، کافی شاپ، روم سرویس، اتاق بازی، استخر، سونا، جکوزی و غیره را به مهمان خود ارائه کرده است. همچنین شایان ذکر است که برخی از لوکس ترین و ارزان ترین هتل های تهران در غرب عبارت اند از هتل اسپیناس پالاس، هتل پارسیان آزادی، هتل بزرگ ارم، هتل آرامیس تهران، هتل دانش، هتل بستان، هتل مروارید، هتل آساره و غیره.

هتل ۵ ستاره اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس، یکی از لوکس ترین و گرانترین هتل های تهران است که در غرب تهران و منطقه سعادت آباد نیز واقع شده است. این هتل ۵ ستاره در ارتفاعات منطقه سعادت آباد و در سال ۱۳۹۴ در ۲۱ طبقه و ۴۰۰ باب اتاق نیز بنا شده است. هتل اسپیناس پالاس تهران یکی از لاکچری ترین هتل های کلکسیون گروه هتل ها اسپیناس است که امکانات و خدماتی اعم از لابی باشکوه، سالن کنفرانس، مرکز خرید، انواع رستوران و فست فود، سالن ماساژ، پارکینگ، سالن ورزشی، سونا، استخر، جکوزی و غیره را برای مهمانان خود فراهم آورده است.

همچنین شایان ذکر است که این هتل ۵ ستاره تهران فاصله اندکی تا برخی جاهای دیدنی این شهر، نظیر پارک پرواز، پارک ژوراسیک، فرحزاد، پارک پلیس و غیره نیز دارد. هتل اسپیناس پالاس تهران به سبب دور بودن از شلوغی و آب و هوای مطبوع این منطقه از محبوبیت بسیاری در میان سایر هتل های غرب تهران نیز برخوردار است.

  • شروع قیمت رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران: قیمت رزرو در شهریور سال ۱۴۰۳ از تقریبا از مبلغ ۸.۸۳۵.۰۰۰ تومان
  • آدرس هتل اسپیناس پالاس تهران: سعادت آباد، انتهای بزرگراه امام، میدان بهرود

گرانترین تا ارزانترین هتل های غرب تهران کجاست؟

هتل پنج ستاره پارسیان آزادی تهران

قدیمی ترین و لوکس ترین هتل ۵ ستاره تهران، هتل پارسیان آزادی است که در غرب تهران و در منطقه بزرگراه شهید چمران نیز واقع شده است. این هتل گران قیمت در ۲۶ طبقه و ۴۷۵ واحد اقامتی متنوع و سوئیت های مجلل نیز ساخته شده است. قیمت رزرو هتل پارسیان آزادی تهران نسبت به امکانات و خدمات و موقعیت مکانی بی نظیری که دارد بسیار گران است، از همین رو اتاق های اکونومی بدون سرویس صبحانه نیز ارائه شده است که قیمت پایین تری نیز دارند.

هتل پارسیان آزادی تهران امکانات و خدمات لوکسی از جمله پارکینگ، سالن کنفرانس، کافی شاپ، رستوران، باشگاه ورزشی، جکوزی، استخر، ماساژ، سونا، روم سرویس، فروشگاه و غیره را به مهمانان خود نیز ارائه کرده است. همچنین فاصله اندک هتل ۵ ستاره پارسیان آزادی تهران با مرکز شهر و برخی جاذبه های مهم چون نمایشگاه بین المللی، سالن اجلاس سران اسلامی، مجموعه تاریخی سعد آّباد، میدان تجریش، موزه موسیقی تهران و غیره از امتیازات این هتل به شمار می رود.

  • شروع قیمت رزرو هتل پارسیان آزادی تهران: قیمت رزرو در شهریور سال ۱۴۰۳ تقریبا از مبلغ ۶.۲۰۰.۰۰۰ تومان
  • آدرس هتل پارسیان آزادی تهران: تقاطع بزرگراه چمران و یادگار امام

هتل اسپیناس بلوار تهران

هتل لوکس ۵ ستاره اسپیناس بلوار که در غرب تهران و منطقه خوش آب و هوای بلوار کشاورز در سال ۱۳۸۸ نیز واقع شده است. این هتل لوکس غرب تهران که در ۱۴ طبقه و ۲۸۴ باب واحد اقامتی نیز بنا شده، سوئیت ها و اتاق های مجلل با امکانات و خدمات رفاهی مدرنی را نیز ارائه کرده است. قیمت رزرو هتل اسپیناس بلوار تهران با در نظر گرفتن امکانات و خدمات لوکسی که دارد به همان نسبت هم نیز بسیار گران قیمت است.

هتل ۵ ستاره اسپیناس بلوار در تهران نیز امکانات و خدمات منحصر به فردی اعم از رستوران، کافی شاپ، استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، سالن ماساژ، آرایشگاه، لاندری، وسایل بدنسازی و غیره را ارائه کرده است. همچنین بهتر است بدانید با رزرو این هتل لوکس در غرب تهران دسترسی راحتی تا پارک لاله، موزه هنر های معاصر، موزه فرش، میدان ولیعصر، مراکز خرید و غیره خواهید داشت.

  • شروع قیمت رزرو هتل اسپیناس بلوار تهران: قیمت رزرو در شهریور سال ۱۴۰۳ تقریبا از مبلغ ۵.۵۲۵.۰۰۰ تومان 
  • آدرس هتل اسپیناس بلوار تهران: بلوار کشاورز، بین خیابان فلسطین و نادری، پلاک ۱۲۶

هتل بزرگ ارم تهران

هتل بزرگ ارم، یکی از بهترین هتل های چهار ستاره غرب تهران است که در حوالی میدان ونک نیز واقع شده است. قیمت رزرو این هتل در غرب تهران نسبت به موقعیت مکانی، امکانات و خدمات و سایر هتل های هم سطح خود اندکی گران تر است. هتل بزرگ ارم تهران امکانات و خدمات منحصر به فردی نظیر رستوران، پارکینگ، کافی شاپ، آتلیه، چایخانه سنتی، ترانسفر رفت با هزینه، سونا، جکوزی، استخر، ماساژ، وسایل بدنسازی و غیره در اختیار مهمانان خود قرار داده است. این هتل فاصله بسیار اندکی تا برخی جاهای دیدنی تهران همچون پارک طالقانی، موزه دفاع مقدس، شهر کتاب، پل طبیعت، پارک آب و آتش دارد.

  • شروع قیمت رزرو هتل بزرگ ارم تهران: قیمت رزرو در شهریور سال ۱۴۰۳ تقریبا از مبلغ ۳.۱۹۰.۰۰۰ تومان
  • آدرس هتل بزرگ ارم تهران: میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، بعد از کتابخانه ملی، جنب روگذر شهید همت غرب

گرانترین تا ارزانترین هتل های غرب تهران کجاست؟

هتل آساره تهران

یکی از مدرن ترین هتل های چهار ستاره در غرب تهران با قیمت مناسب، می توان به هتل آساره نیز اشاره کرد. قیمت رزرو این هتل در مقابل سایر هتل های هم سطح خود و نسبت به امکانات و خدماتی که ارائه می دهد بسیار اقتصادی تر است. هتل آساره به عنوان یکی از بهترین هتل های ارزان تهران خدمات و امکانات رفاهی منحصر به فردی از جمله رستوران، پارکینگ، صرافی، جکوزی، استخر، کافی شاپ، فروشگاه، باشگاه، سونا، ماساژ، اتاق بازی و غیره را به مهمانان خود نیز اراده می کند. همچنین این هتل چهار ستاره ارزان غرب تهران فاصله اندکی با تئاتر شهر، موزه جواهرات ملی، موزه هنرهای معاصر، موزه فرش، فرودگاه مهرآباد دارد.

  • شروع قیمت رزرو هتل آساره تهران: قیمت رزرو در شهریور سال ۱۴۰۳ تقریبا از مبلغ ۲.۸۰۰.۰۰۰ تومان
  • آدرس هتل آساره تهران: خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب، مقابل دانشکده دامپزشکی، انتهای خیابان زارع

هتل رمیس(ایبیس سابق) تهران

یکی از لوکس ترین هتل های فرودگاهی در غرب تهران نیز می توان به هتل رمیس(ایبیس سابق) تهران اشاره کرد. این هتل چهار ستاره در غرب تهران نسبت به امکانات و خدمات لوکسی که ارائه می کند ارزان است و معمولا در برخی از روزهای سال شامل تخفیف می گردد. این هتل خدمات و امکانات منحصر به فردی نظیر رستوران، کافی شاپ، مینی بر با هزینه، سالن کنفرانس، صندوق امانات، اتاق چمدان، اتاق بازی، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، آرایشگاه، فروشگاه و غیره را در اختیار مهمانان خود قرار داده است. از ویژگی های بارز هتل رمیس تهران می توان نزدیکی به مراکز مهم چون فرودگاه بین المللی امام خمینی، حمل و نقل عمومی، گمرک منطقه آزاد نیز اشاره کرد.

  • شروع قیمت رزرو رمیس تهران(ایبیس سابق): قیمت رزرو در شهریور سال ۱۴۰۳ تقریبا از مبلغ ۲.۰۳۵.۰۰۰ تومان
  • آدرس هتل بزرگ ارم تهران: کیلومتر ۳۰ اتوبان تهران - قم، ضلع جنوبی بلوار اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی، روبروی ترمینال مسافربری شماره ۱

گرانترین تا ارزانترین هتل های غرب تهران کجاست؟

هتل مروارید تهران

هتل سه ستاره مروارید ارزان ترین هتل غرب تهران، که در حوالی میدان هفت تیر واقع شده است. قیمت رزرو هتل مروارید تهران نسبت به امکانات و خدمات و موقعیت مکانی که دارد بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است. هتل مروارید امکانات و خدمات مناسبی نظیر رستوران، روم سرویس، لاندری، کافی شاپ، مینی بار با هزینه و غیره را به مهمانان خود ارائه می هد، اما بهتر است بدانید که این هتل فاقد آسانسور است و ممکن است برای افراد سالمند و دارای محدودیت حرکتی نیز مناسب نباشد. یکی از مزایای بارز هتل مروارید تهران نیز دسترسی راحت به نقاط مهم این شهر نظیر وسایل حمل و نقل عمومی، مراکز خرید تهران، کافه های متنوع و غیره است.

  • قیمت رزرو هتل مروارید تهران: شروع قیمت در شهریور سال ۱۴۰۳ تقریبا از مبلغ ۲.۰۵۰.۰۰۰ تومان
  • آدرس هتل مروارید تهران: هفت تیر، روبروی مسجد الجواد

هتل بستان تهران

هتل بستان، به عنوان یکی از بهترین و ارزان ترین هتل های غرب تهران در نزدیکی پارک چیتگر و دریاچه خلیج فارس تهران نیز محسوب می گردد. قیمت رزرو این هتل سه ستاره در تهران با توجه به امکانات و موقعیت مکانی مناسب، متوسط است. همچنین بهتر است بدانید که این هتل در برخی مواقع نسبت به هتل های مشابه و هم رده خود، با قیمتی ارزان تر ارائه می شود. هتل بستان تهران امکانات و خدمات مناسبی از جمله پارکینگ، کافی شاپ، لاندری، رستوران، روم سرویس، اینترنت و غیره را به مهمانان خود ارائه می دهد. همچنین این هتل ارزان در غرب تهران به برخی جاهای دیدنی تهران همچون منطقه چیتگر، شهربازی ارم و ورزشگاه آزادی نیز دسترسی آسانی دارد.

  • شروع قیمت رزرو هتل بستان تهران: قیمت رزرو در شهریور سال ۱۴۰۳ تقریبا از مبلغ ۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان
  • آدرس هتل بستان تهران: اتوبان تهران کرج، خروجی شهرک گلستان و پارک چیتگر، بلوار کوهک، روبروی پمپ بنزین و گاز

گرانترین تا ارزانترین هتل های غرب تهران کجاست؟

هتل ارزان دانش تهران

هتل دو ستاره دانش، به عنوان یکی از هتل های ارزان غرب تهران محسوب می گردد که در محدوده خیابان دانش نیز بنا شده است. این هتل ارزان در غرب تهران، بسیار مناسب افرادی است که به قصد ماموریت کاری به تهران سفر کرده اند و به دنبال محیطی امن و آرام با دسترسی آسان به مناطق مرکزی تهران هستند. هتل دانش تهران نسبت به قیمت رزرو مقرون به صرفه ای که دریافت می کند امکانات و خدمات رفاهی مناسبی نظیر پارکینگ، سالن صبحانه، رستوران، یخچال، کمد لباس و غیره را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. همچنین هتل دانش به برخی مکان های مهم تهران از جمله، فرودگاه مهرآباد، فرودگاه بین المللی امام خمینی، پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی نیز دسترسی آسانی دارد.

  • شروع قیمت رزرو هتل دانش تهران: قیمت رزرو در شهریور سال ۱۴۰۳ تقریبا از مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان
  • آدرس هتل دانش تهران: ضلع شمالی آزادراه تهران - کرج، بعد از پیکانشهر، خروجی شهرک دانشگاه شریف، خیابان دانش(به سمت شرق) ، پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران، هتل دانش
کد خبر: ۳۰۲٬۲۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha