۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
تقویم، بهترین ابزار برای برنامه ریزی

تقویم، بهترین ابزار برای برنامه ریزی

زندگی امروز پر از اتفاقات قابل و غیرقابل پیش بینی است. لازمه‌ی یک زندگی ایده‌آل برنامه ریزی و الویت بندی کارهاست.

زندگی امروز پر از اتفاقات قابل و غیرقابل پیش بینی است. لازمه‌ی یک زندگی ایده‌آل برنامه ریزی و الویت بندی کارهاست. ابزارهای بسیاری برای کمک در این راستا وجود دارد. پلنر، دفترچه‌های برنامه ریزی و... . اما مهمترین و قدیمی‌ترین این ابزارها، تقویم است. تقویم، عضو جدانشدنی میزهای کار و خانه‌هاست.

یک هدیه تبلیغاتی کاربردی

تقویم‌ها در مدل‌های مختلف، بسته به سلیقه و نیاز مخاطب طراحی و تولید می‌شوند. با توجه به اهمیتی که دارند محصول مناسبی برای تبلیغات هستند. به همین دلیل، در صنعت تبلیغات در ابعاد و اندازه‌ها و طرح و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند.

تقویم، بهترین ابزار برای برنامه ریزی

تقویم به همراه کاربردی دیگر

امروزه با افزایش تکنولوژی از حجم کاغذها و نامه‌ها کاسته شده است. اما هنوز به طور کامل حذف نشده‌اند. از طرفی خیلی از کارمندان هنوز به نوت برداری و حساب وکتاب دستی عادت دارند. برای حفظ آرامش و تمرکز در محیط کار مهمترین چیز، نظم است. پس چه بهتر که محصولی خلق شود که علاوه بر تقویم، کاربرد دیگری نیز در آن بگنجد.

تفاوت تقویم رومیزی با دیجیتال

تقویم‌های رومیزی، بهترین ابزار برای برنامه ریزی هستند. با استفاده از آن‌ها هم برای زندگی شخصی و هم کاری خود می‌توانید برنامه ریزی کنید. مثلا یادآوری تولد عزیزانتان، فیکس کردن جلسه کاری، آگاه شدن از مناسبت‌های ملی، برنامه ریزی برای تفریح و سفر و... .

تقویم، بهترین ابزار برای برنامه ریزی

تقویم، بهترین ابزار برای برنامه ریزی

تقویم‌های مقوایی، این قابلیت را دارند که شما در هر صفحه اطلاعاتی از کسب و کارتان به مخاطب ارائه دهید تا بیزینس شما را بهتر بشناسند و هم به واسطه تاثیری که این گونه تقویم بر روی حافظه فرد می‌گذارد؛ به هنگام نیاز، برند شما شانس بیشتری برای همکاری داشته باشد.

اما رعایت نکاتی که در ادامه به آن اشاره می‌شود لازمه یک خروجی با کیفیت است:

  1. اطلاعات را تا حد امکان خلاصه کرد.
  2. از توضیح و تصاویر بیش از حد اجتناب کرد.
  3. تنوع رنگی در صفحات را تا حد امکان کاهش داد.
  4. عکس‌ها و فونت اطلاعات متناسب با ابعاد تقویم انتخاب شود.
  5. از صحیح بودن اطلاعات تقویم و اطلاعات خودتان اطمینان حاصل کنید.

سخن آخر

هدیه تبلیغاتی کمک می‌کند تا برندها و کسب و کارها بهتر شناخته شوند و در خاطر بمانند. حال برای اینکه شایسته در خاطر بمانید باید اندکی خلاقیت چاشنی انتخابتان شود. گروه خلاقیت دیدینو، با طراحی و تولید کالاهای با کیفیت ایرانی در کنار شماست تا به این مهم دست یابید و برای مخاطبانتان احساس خوش بسازید. قطعا نتیجه این تفاوت را به خوبی در پیشرفت کسب و کارتان ملاحظه خواهید کرد.

کد خبر: ۳۰۱٬۸۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha