۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
هیوندای سوناتا ۲۰۲۵ با قیمت پایه ۲۷۸۰۰ دلار وارد بازار شد

هیوندای سوناتا ۲۰۲۵ با قیمت پایه ۲۷۸۰۰ دلار وارد بازار شد

همچنان که ما از حضور نسل جدید این خودرو در ایران محروم هستیم، مشخصات و قیمت هیوندای سوناتا ۲۰۲۵ اعلام شده است.

به گزارش بازار، هیوندای سوناتا یکی از محبوب‌ترین خودروهای وارداتی در بازار ایران است که متاسفانه در دور جدید واردات خودرو به ایران حضور ندارد. همچنان که ما از حضور نسل جدید این خودرو در ایران محروم هستیم، مشخصات و قیمت هیوندای سوناتا ۲۰۲۵ برای بازار آمریکا اعلام شده است. این خودرو با افزایش قیمت جزئی نسبت به سال گذشته فروخته خواهد شد.

هیوندای سوناتا در سال ۲۰۲۴ مجموعه‌ای از تغییرات کلی را تجربه کرد و در سال ۲۰۲۵ تقریبا بدون تغییر عرضه خواهد شد. با این حال یک خبر خوب برای خریداران هیوندای سوناتا ۲۰۲۵ وجود دارد.

هیوندای اکنون تریم پایه SE را به عنوان مدل پایه برگردانده است و اکنون آن‌ها می‌توانند با مبلغی کمتر از ۳۰ هزار دلار، مالک این خودرو شوند. قیمت هیوندای سوناتا ۲۰۲۵ از ۲۷۸۰۰ دلار (یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان) آغاز می‌شود. در واقع هیوندای سوناتا SE‌ مدل ۲۰۲۵، ۸۵۰ دلار ارزان‌تر از هیوندای سوناتا SEL‌ مدل ۲۰۲۴ است.

تیپ‌های پایه سوناتا یعنی SE و SEL یک پیشرانه دارند. این خودروها از موتور چهارسیلندر ۲.۵ لیتری ۱۹۱ اسب‌بخاری قدرت می‌گیرند. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت را در این دو تیپ برعهده دارد. چراغ‌های LED‌ جلو و عقب، دی‌لایت‌های LED و سنسور نور از جمله تجهیزات جدیدی هستند که برای سال ۲۰۲۵ به تیپ پایه سوناتا افزوده شده‌اند. علاوه بر آن در تیپ پایه SE تجهیزات زیر را خواهید یافت:

سیستم تهویه خودکار دو کاناله، سیستم ورود و استارت بدون کلید، اندروید اتو و اپل کارپلی، سیستم صوتی به همراه نمایشگر ۱۲.۳ اینچی لمسی، نه کیسه هوا، رادار بین خطوط، رادار تعویض خط، سیستم جلوگیری از برخورد جلو با تشخیص عابر پیاده و دوچرخه، هشدار برخورد عقب و رادار نقطه کور.

سایر تریم‌های سوناتا شامل SEL، N Line، SEL‌ هیبریدی و Limited هیبریدی هستند. قیمت این خودروها نسبت به مدل ۲۰۲۴ چند صد دلار افزایش یافته است. تریم SEL Convenience نیز به عنوان تیپ جدید این خودرو معرفی شده است. مشتریان می‌توانند مدل‌های SEL را با سیستم چهارچرخ محرک اختیاری سفارش دهند. نمونه‌های هیبریدی از موتور دو لیتری چهارسیلندر ۱۹۲ اسب‌بخاری و گیربکس شش سرعته بهره می‌برند. سوناتا N Line نیز پیشرانه‌ای به قدرت ۲۹۰ اسب‌بخار دارد.

کد خبر: ۳۰۱٬۷۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha