۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
تخلیه‌وبارگیری ۹۴ میلیون تن کالا در بنادر طی ۵ ماهه امسال

تخلیه‌وبارگیری ۹۴ میلیون تن کالا در بنادر طی ۵ ماهه امسال

میزان تخلیه‌وبارگیری کالا در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی طی پنج ماهه نخست امسال، معادل ۹۴ میلیون و ۲۸۴ هزار و ۴۷۶ تن بود.

به گزارش بازار، میزان تخلیه کالاهای نفتی طی پنج ماهه نخست ۱۴۰۳ در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی، معادل ۱۰ میلیون و ۹۶۴ هزار و ۲۴۸ تن، میزان تخلیه کالاهای غیرنفتی معادل ۲۱ میلیون و ۲۹۱ هزار و ۹۸ تن و مجموع تخلیه کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۳۲ میلیون و ۲۵۵ هزار و ۳۴۶ تن بوده است.

بارگیری کالاها

میزان بارگیری کالاهای نفتی در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی طی پنج ماهه نخست سال جاری، معادل ۳۲ میلیون و ۱۳۲ هزار و ۱۶۶ تن، میزان بارگیری کالاهای غیرنفتی ۲۹ میلیون و ۸۹۶ هزار و ۹۶۵ تن و مجموع بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۶۲ میلیون و ۲۹ هزار و ۱۳۱ تن بوده است.

تخلیه و بارگیری کالا

جمع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی طی پنج ماهه نخست سال ۱۴۰۳، معادل ۴۳ میلیون و ۹۶ هزار و ۴۱۴ تن و جمع تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی ۵۱ میلیون و ۱۸۸ هزار و ۶۲ تن بوده؛ همچنین مجموع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی در مدت مذکور معادل ۹۴ میلیون و ۲۸۴ هزار و ۴۷۶ تن بوده است.

عملیات کانتینری

تخلیه و بارگیری صورت گرفته در بخش عملیات کانتینری نیز طی پنج ماهه امسال، معادل یک میلیون و ۷۹ هزار و ۵۱۶ TEU بود که در قیاس با عملیات کانتینری طی مدت مشابه سال گذشته که معادل یک میلیون و ۵۲ هزار و ۵۹۰ TEU بود، رشد ۴ درصدی را نشان می‌دهد.

کد خبر: ۳۰۱٬۲۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha