۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
تعداد کاربران رمزارز در ایران افزایش یافته است
رئیس هیئت مدیره او ام پی فینکس در گفتگو با بازار:

تعداد کاربران رمزارز در ایران افزایش یافته است

بیرقی اظهار کرد: از آنجایی که دانش بازار رمز ارزها در حال تکمیل شدن است. تعداد کاربران افزایش یابد. در ایران حدود ۱۵ هزار نفر به صورت فعال در بازار رمز ارزها فعالیت می کنند.

بازار؛ گروه بورس: سامان بیرقی رئیس هیئت مدیره او ام پی فینکس در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: بازار رمز ارزها به دلیل نابالغ بودن این روزها دچار نوسان هستند. از لحاظ اینکه بتوان بازار رمز ارزها را از نظر تکنیکال پیش بینی کرد قابل انجام نیست، زیرا حرکات تکانشی آن زیاد است.

رئیس هیئت مدیره او ام پی فینکس درباره اقدامات او ام پی فینکس تصریح کرد: در شرایط کنونی با وجود تحریم ها تلاش ما این است که کاربران از نظر احراز هویت مشکلی نداشته باشند. چراکه کاربران ایرانی در صرافی های خارجی با مشکلاتی مواجه هستند. از طرف دیگر خدمات خود را توسعه داده ایم که کاربرها صرافی ایرانی انتخاب کنند. در پلتفرم های مالی امنیت فرایند و خدمات اهمیت بالایی دارد. از این رو در چهار سال گذشته نخبگان این حوزه را انتخاب کرده ایم. با توجه به همکاری که با شرکت های حوزه امنیت داریم و در این زمینه تکنولوژی این حوزه را برای معاملات ایمن کاربران را بالا برده ایم.

بیرقی تصریح کرد: در شرایط کنونی کاربراین صرافی می توانند در کمترین زمان ممکن دارایی را انتقال می دهد یا از آن برای معامله استفاده می کند. امروز از نظر امنیت و تسویه و مدل پیاده سازی و ... با صرافی خارجی ها در رقابت هستیم. هم اکنون هدف ما این است که کاربران ایرانی را ترغیب کنیم تا از طریق صرافی های ایرانی اقدام کنند.

او اظهار کرد: هم اکنون اظهار نظر مقامات در ریزش و رویش ارزش رمز ارزها موثر است. این مساله باعث می شود نتوان درباره آینده رمزارزها به صورت شفاف اظهار نظر کرد. اما از آنجایی که دانش بازار رمز ارزها در حال تکمیل شدن است. تعداد کاربران افزایش یابد. در ایران حدود ۱۵ هزار نفر به صورت فعال در بازار رمز ارزها فعالیت می کنند.

این کارشناس بازار رمز ارزها تصریح کرد: فرایندی که در بریکس در حال اتفاق افتادن است. به طور قطع اگر ایران در پیش نیازهای بریکس و توکن های فعال در این سازمان پیشگام شویم می توانیم در بازار رمزارزها نقش موثری داشته باشیم. مذاکراتی را با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری داشته باشیم تا با کشورهای عضو بریکس توکن مشترک تعریف کنیم.

به گفته بیرقی در آینده بازار رمز ارزها در آینده دچار روند باثبات تری می شود. چراکه نقش کوین ها و مرز ارزها در اقتصاد دنیا پررنگ تر می شود. در نتیجه این بازار نیز مانند سایر بازارهای مالی روندی باثبات پیدا می کند.

کد خبر: ۳۰۱٬۰۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha