۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
قطعی مستمر برق سبب کاهش تولید و افزایش استهلاک تجهیزات پوششی می‌شود
مدیرعامل حریر خوزستان:

قطعی مستمر برق سبب کاهش تولید و افزایش استهلاک تجهیزات پوششی می‌شود

اهواز- غمگین، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت حریر خوزستان گفت: قطعی مستمر برق سبب کاهش تولید و افزایش استهلاک تجهیزات پوششی می‌شود.

ارسلان غمگین در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: متاسفانه قطع برق پی درپی شرکت حریر خوزستان تولید کننده کاغذهای بهداشتی در روزهای مختلف هفته باعث شده تا هزینه‌های بسیار زیادی به تولید تحمیل شود.

به گفته وی، در روزها و ماه‌های گذشته با اعمال قطعی برق، خصوصا بدون هماهنگی معضل دیگری به مشکلات متعدد گریبانگیر شرکت‌های تولیدی و صنعتی افزوده شده و این موضوع سبب ایجاد خسارت‌های فراوانی به بخش تولید و صنعت کشور شده است.

مدیرعامل شرکت حریر خوزستان عنوان کرد: قطعی برق بسیاری از صنایع را با کاهش تولید و ایجاد خسارت در دستگاه‌ها مواجه کرده است و در صورت ادامه این روند باید فکری به حال تولید کرد، تولید به‌ اندازه خود مشکل دارد که قطعی برق به مشکلات متعدد آن افزوده شد.

غمگین ادامه داد: جدای از قطعی برق که روند تولید در واحدهای صنعتی را با کاهش چشمگیر مواجه ساخت، قطعی برق بدون هماهنگی از دیگر مسائلی هست که خسارت جبران ناپذیری بهدستگاه واحدهای تولیدی وارد می کند.

وی عنوان کرد: برای خرید هریک از قطعات دستگاهی که به دلیل نوسان برق از بین می‌روند، باید میلیاردها تومان هزینه شود ضمن اینکه زمان زیادی برای ارسال قطعات به کشور لازم است که همین چرخه تولید را کندتر از گذشته می‌کند.

مدیرعامل شرکت حریر خوزستان با اشاره به نامگذاری سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی مقام معظم رهبری، توضیح داد: نیاز است تا دولتمردان با استعانت از فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید موانع را از مقابل راه تولیدکنندگان برداشته و از آنها حمایت و پشتیبانی کنند، نه اینکه با ایجاد کوچکترین مشکل تولیدکنندگان را هدف قراردهند و باری بر دوش آنها گذاشته شود.

غمگین گفت: انتظار می رود وزارت نیرو و شرکت توزیع برق با برنامه‌ریزی منظم‌تر از بروز خسارت به کاهش تولید برخی دستگاه‌های تولیدی جلوگیری کند

وی با تاکید بر اینکه برق در واحدهای تولیدی نقش اصلی و اساسی دارد از مسئولان امر خواست با برنامه ریزی از ورود خسارت ناشی از قطعی برق جلوگیری کنند.

مدیرعامل شرکت حریر خوزستان یادآورشد: آنچه بستر بهبود و توسعه تولید را فراهم می آورد فعالیت هماهنگ، حوزه تامین برق در استان و شهرستان با حوزه صنعت به عنوان مصرف کننده این زیرساخت اساسی است.

کد خبر: ۳۰۰٬۳۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha