۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در ماهنشان و ایجرود
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان اعلام کرد؛

پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در ماهنشان و ایجرود

زنجان- مدیرکل راه و شهرسازی زنجان به آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های ماهنشان و ایجرود اشاره کرد و گفت: شاهد پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن هستیم.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی، زنجان، جعفر قزوینیان گفت: در شهرهای با جمعیت زیر ۲۵ هزار خانوار وظیفه ساخت مسکن بر عهده بنیاد مسکن است.

وی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های ماهنشان و ایجرود در مجموع ۴۴ قطعه زمین تحویل بنیاد مسکن شده که ۳۸ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن و ۲۰ واحد هم درقالب طرح خیرین مسکن ساز در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه «۱۲ قطعه زمین» هم در شهر دندی برنامه ریزی شده (به تصویب کمسیون ماده 5 هم رسیده) آماده تحویل زمین به بنیاد مسکن می باشد،گفت: دراین راستا به ۴۸ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهر دندی در این پروژه در قالب گروه ساخت زمین تحویل داده می شود.

قزوینیان به آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های ماهنشان و ایجرود اشاره کرد و گفت: شاهد پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی پروژه های نهضت ملی مسکن هستیم.

وی، با بیان اینکه حدود ۵۵ درصد از پروژه های نهضت ملی مسکن برای اخذ وام، به بانک معرفی شدند،تاکید کرد: چون پروژه ها به صورت گروه ساخت اجرا می شود و پروژه در اختیار متقاضیان است به محض پایان کار در مرحله اخذ سند اعیانی، مشخص می‌شود بهره برداری ها چند درصد می باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان همچنین بر لزوم تکمیل هر چه سریع زیر ساخت‌های (آب، برق و گاز) در پروژه های نهضت ملی مسکن تاکید کرد و افزود: متقاضیان در هنگام سکونت نباید مشکلی داشته باشند.

قزوینیان تصریح کرد: با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان درخصوص تکمیل شبکه آب ،برق و گاز و با پایان کار واحدها و معرفی به بانک جهت تقسیط تسهیلات، واحدهای مسکونی به بهره برداری می رسند.

کد خبر: ۳۰۰٬۱۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha