۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸
کدام رمزارزها به شدت افزایش می یابد؟

کدام رمزارزها به شدت افزایش می یابد؟

بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر تحت فشار فروش شدیدی قرار دارد؛ چراکه دولت ایالات متحده و صرافی ورشکسته مت گاکس (Mt Gox)، در روزهای اخیر، بیت‌کوین‌های زیادی را منتقل کرده‌اند.

به گزارش بازار، در این بازار نزولی، برخی از ارزهای دیجیتال برتر مانند ریپل (XRP)، سولانا (SOL)، دوج‌کوین (DOGE) و داگ‌ویف‌هت (WIF) با قیمت‌های بسیار پایین و تخفیفی معامله می‌شوند.

این ارزها به دلیل پتانسیل بالایی که دارند، ممکن است در روزهای آینده به شدت افزایش یابند.

ریپل (XRP)

ریپل، اخیراً ثابت کرده که اوراق بهادار نیست و همچنین در نبرد قانونی علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) پیروز شده است. علاوه بر این، اعلامیه قبلی ریپل مبنی بر توکنیزه کردن طلا روی XRP Ledger نشان می دهد که XRP شبیه به طلای دیجیتال است.

در حال حاضر، XRP در حدود ۰.۵۶۶ دلار معامله می شود و پتانسیل افزایش شدید در صورت شروع آلت‌سیزن را دارد.

سولانا (SOL)

سولانا، پس از تأیید صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم، توجه زیادی را به عنوان رمزارز بعدی برای ایجاد ETF، جلب کرده است.

در حال حاضر، این ارز دیجیتال، در محدوده قیمتی ۱۴۰ دلار معامله می‌شود و کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که ممکن است به ۲۵۰ دلار برسد؛ اما به دلیل گمانه‌زنی‌های مربوط به ETF، پتانسیل افزایش بیشتر نیز دارد.

حمایت قوی جامعه کریپتو، افزایش حجم معاملات و سود باز، از عوامل مهم در پیش‌بینی این افزایش هستند.

داگ‌ویف‌هت (WIF)

داگ‌ویف‌هت یکی از میم‌کوین‌های پیشرو است که با حرکت‌های سولانا همسو است. این رمزارز قبلاً به ۴.۷۳۳ دلار رسیده بود و اکنون در محدوده ۱.۴۰ دلار معامله می‌شود و ممکن است دوباره با شروع آلت‌سیزن، افزایش یابد.

دوج‌کوین (DOGE)

دوج‌کوین نیز که بزرگ‌ترین میم‌کوین جهان است، در حال حاضر با قیمت تخفیفی معامله می‌شود. پس از افزایش قیمت ۱۲۰ درصدی در فوریه ۲۰۲۴، دوج‌کوین ۵۲ درصد کاهش یافت اما تحلیل‌ها و حرکات قیمت آن نشان می‌دهد که پتانسیل آن را دارد که در سال ۲۰۲۴، دوباره سر به فلک بکشد.

کد خبر: ۳۰۰٬۰۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha