۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۷
رگبار باران و رعدوبرق در استان‌های شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز

رگبار باران و رعدوبرق در استان‌های شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز

سازمان هواشناسی اعلام‌ کرد: با گذر متناوب امواج کم دامنه از نوار شمالی کشور طی امروز در برخی مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر، تهران در بعضی ساعات رگبار باران و رعدوبرق و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

به گزارش بازار، از سازمان هواشناسی، امروز همچنین در ساعات بعد از ظهر در شمال هرمزگان، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان، افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق رخ می‌دهد و وزش باد شدید در نوار شرقی کشور ادامه خواهد داشت.

فردا (یکشنبه) در شمال غرب، غرب، سواحل شمالی و دامنه های جنوبی البرز این وضعیت ادامه خواهد داشت و در جنوب شرق کشور علاوه بر مناطق ذکر شده در غرب هرمزگان و جنوب شرق فارس نیز رگبار و رعد و برق رخ می دهد.

دوشنبه در غرب گیلان، مازندران، شرق تهران و شمال سمنان، همچنین در شمال و غرب هرمزگان، جنوب غرب کرمان، جنوب و غرب فارس ابرناکی و رگبار پراکنده و خفیف رخ می دهد. سه شنبه و چهارشنبه مقدار بارش در همین مناطق افزایش می یابد.

تا روز دوشنبه در برخی نقاط شمال شرق، شرق، جنوب شرق، شمال غرب، غرب، نواحی مرکزی و دامنه های جنوبی البرز مرکزی، در برخی ساعات وزش باد شدید، گردوخاک و کاهش کیفیت هوا رخ خواهد داد.

دریای خزر و دریای عمان تا دوشنبه مواج است.

آسمان امروز تهران صاف تا قسمتی ابری است که در برخی ساعت‌ها با افزایش باد و احتمال رگبار باران همراه خواهد بود. بیشینه دمای امروز پایتخت ۳۵ و کمینه دمای آن ۲۴ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

کد خبر: ۳۰۰٬۰۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha