۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۰
باقری: آمریکا خود شریک جرم است نه میانجی بی‌طرف
گفتگوی وزیر امور خارجه قطر با سرپرست وزارت خارجه

باقری: آمریکا خود شریک جرم است نه میانجی بی‌طرف

سرپرست وزارت امور خارجه گفت: در پاسخ به تماس تلفنی مجدد نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر درباره تحولات دومین روز گفتگوها برای توقف نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه تبادل نظر شد.

به گزارش بازار، سرپرست وزارت امور خارجه ایران در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: با اشاره به سرشت تجاوزگری و خوی جنایت‌پیشگی صهیونیست‌ها در غزه، در خصوص فریبکاری و بدعهدی باند جنایتکار حاکم بر تل‌آویو و مهمترین حامی آنها یعنی آمریکا در میز مذاکرات به همتای قطری هشدار دادم.

علی باقری گفت: در پاسخ به تماس تلفنی مجدد نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر درباره تحولات دومین روز گفتگوها برای توقف نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه تبادل نظر شد.

محمد بن عبدالرحمن آل ثانی با اشاره به روند و نتایج مذاکرات امروز در دوحه، آخرین مسائل و موانع موجود در مسیر دستیابی به توافقی را که نقطه اطمینان بخشی برای توقف جنایت رژیم اشغالگر در غزه باشد، تبیین کرد.

سرپرست وزارت خارجه گفت: با اشاره به سرشت تجاوزگری و خوی جنایت‌پیشگی صهیونیست‌ها در غزه، در خصوص فریبکاری و بدعهدی باند جنایتکار حاکم بر تل‌آویو و مهمترین حامی آنها یعنی آمریکا در میز مذاکرات هشدار دادم.

باقری افزود: آمریکا با تامین سلاح جنگی صهیونیست‌ها خود شریک جرم است نه میانجی بی‌طرف، لذا بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای اجبار متجاوزان صهیونیست به توقف کشتار و جنایت در غزه تاکید کردم.

کد خبر: ۲۹۹٬۹۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha