۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸
کاهش اشتغال در صنایع کوچک به دلیل ناترازی برق| ایجاد مشکلات معیشتی برای کارگران
در گفت و گو با بازار مطرح شد؛

کاهش اشتغال در صنایع کوچک به دلیل ناترازی برق| ایجاد مشکلات معیشتی برای کارگران

اصفهان - جعفری؛ رئیس اتحادیه صنایع کوچک اصفهان گفت: تأثیرات ناترازی برق به کاهش اشتغال در صنایع کوچک و کاهش ظرفیت تولید منجر شده است.

محمد جعفری در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: مشکلات تأمین مالی و ناترازی برق به شدت بر صنایع کوچک تأثیر گذاشته و بسیاری از واحدها را در معرض خطر قرار داده است.

وی ادامه می دهد: تأثیرات ناترازی برق همچنین به کاهش اشتغال در صنایع کوچک منجر شده است؛ تعطیلی‌ های موقت و کاهش ساعات کاری موجب شده‌ اند تا بسیاری از کارگران روزمزد و موقت با مشکلات معیشتی مواجه شوند.

رئیس اتحادیه صنایع کوچک استان اصفهان تاکید می کند: پیشنهاد ما افزایش تسهیلات بانکی، بهبود زیرساخت‌ های برق‌ رسانی، و ارائه حمایت‌ های ویژه به این واحدها است تا بتوانند با این چالش‌ ها مقابله کنند.

کاهش سودآوری صنایع کوچک به دلیل مشکلات ناترازی برق

وی گفت: در حقیقت صنایع کوچک در اصفهان به دلیل مشکلات ناترازی برق، به‌ طور مداوم با کاهش ظرفیت تولید مواجه بوده و بسیاری از این واحدها مجبور به استفاده از ژنراتورهای دیزلی برای تأمین انرژی مورد نیاز خود شده‌ اند که این موضوع هزینه‌ های عملیاتی را به‌ طور قابل‌ توجهی افزایش داده و سودآوری آنها را کاهش داده است.

کد خبر: ۲۹۹٬۷۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha