۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
بلاتکلیفی سهامداران در سایه سکوت دولت
بورس در یک نگاه؛

بلاتکلیفی سهامداران در سایه سکوت دولت

‌اکثر سهام در کف قیمتی هستند و جابجایی سهام ممکن است با خطا همراه باشد.

سمیه شوریابی؛ بازار: بیست و چهارمین روز مرداد ماه با افزایش حدود ۶۷۹۳ واحدی شاخص کل به پایان رسید و این نماگر در سطح ۱.۹۹۸.۰۰۰ واحدی متوقف شد، در بازار کم رمق امروز ارزش حدود ۱.۷ همت ثبت شد، از لحاظ ورود خروج نقدینگی نیز با بهبود جو خبری و شرایط بازار مجموعا حقیقی ها ۲۱۸ میلیارد تومان پول به بازار تزریق کردند.

معمولا در کف بازار یک عده به دنبال تغییر و جابجایی سهام هستند و این تا حدودی در برخی نمادها رنج منفی ایجاد می کند و در برخی نمادها صف خرید، اما به نظر اکثر سهام در کف قیمتی هستند و جابجایی سهام ممکن است با خطا همراه باشد.

در بازار امروز جهش ۱۸۱ تومانی نرخ حواله دلار بعد از صحبت‌های دیروز فرزین هم در نوع خود جالب بود، رئیس بانک مرکزی دیروز تلویحا گفته بود، در دولت قبلی هم می‌خواستیم نرخ دلار نیما را افزایش دهیم، اما شخص رئیس جمهور و مخبر (معاون اول رئیس جمهور) مخالف بودند.

قیمت دلار نیمایی امروز با افزایش همراه بود و وارد کانال ۴۵ هزار تومان شد، به نظر می رسد با ایجاد شکاف بین دلار ترجیحی ۲۸۵۰۰ با دلار نیما ۴۵۰۰۰ تومان که به ۵۸ درصد رسیده است، باید شاهد حذف تدریجی کالاهای مشمول دریافت ارز ترجیحی باشیم و این ارز هم مانند ارز ۱۲۰۰ تومانی و ۴۲۰۰ تومانی به خاطره ها خواهد پیوست.

بلاتکلیفی سهامداران در سایه سکوت دولت

گفتنی است بر مبنای دلار نیمای ۴۵ هزار تومانی، شاخص کل بورس تهران پتانسیل رشد تا سقف سه میلیون و ۲۰۰ هزار واحد را دارد، همچنین با نیمای ۵۰ هزاری؛ رشد تا محدوده سه میلیون و ۵۰۰ هزار واحد و با نیمای ۶۰ هزاری رشد تا محدوده چهار میلیون و ۳۰۰ هزار واحد را دارد.

کد خبر: ۲۹۹٬۷۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha