۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
ضرورت تسریع در اجرای طرح های فاضلاب آذربایجان شرقی
نماینده مردم تبریز ،آذرشهر واسکو در مجلس تاکید کرد؛

ضرورت تسریع در اجرای طرح های فاضلاب آذربایجان شرقی

تبریز-نماینده مردم تبریز ،آذرشهر واسکو در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تسریع در اجرای طرح های فاضلاب آذربایجان شرقی تاکید کرد.

به گزارش بازار،مدیرعامل شرکت آبفای استان در جلسه بررسی مشکلات و موضوعات مربوط به آب و فاضلاب با اشاره به اهمیت برنامه ریزی برای تامین آب پایدار کلانشهر تبریز و سایر شهرها و روستاهای تحت پوشش خدمات شرکت و اقدامات انجام شده گفت: تمهیدات و مطالعات لازم برای آغاز عملیات اجرایی برای تامین آب پایدار کلانشهر تبریز و سایر شهرها و روستاهای تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان در افق طرح با ملحوظ داشتن افزایش جمعیت و در نظر گرفتن توسعه آتی در حال پیگیری است.

وی در ادامه با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته برای اجرای طرحهای فاضلاب در استان گفت: هم اینک ۱۵ باب تصفیه خانه فاضلاب در استان بهره برداری می شود. و چندین تصفیه خانه فاضلاب از جمله مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز،آذرشهر،اسکو و خسروشهر در حال احداث می‌باشد.

رضا صدیقی نماینده مردم شهرستانهای تبریز،آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در این جلسه ضمن اشاره به اهمیت و تسریع در اجرای طرحهای فاضلاب گفت: با توجه به اجرای طرحهای فاضلاب در افزایش بهداشت عمومی و سالم سازی محیط زیست ضرورت دارد در احداث و بهره برداری این طرحها تسریع شود.

کد خبر: ۲۹۹٬۴۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha