۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸
رکورد ۴ میلیون قطعه جوجه ریزی در استان سمنان ثبت شد
در گفت‌وگو با بازار عنوان شد؛

رکورد ۴ میلیون قطعه جوجه ریزی در استان سمنان ثبت شد

سمنان- صادقی، معاون اقتصادی استاندار سمنان از ثبت رکورد چهار میلیون قطعه جوجه‌ریزی در استان توسط مرغداران خبر داد.

محمد رضا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با اشاره به تلاش برای تنظیم بازار مرغ و گوشت در استان سمنان بیان کرد: سال گذشته رکورد چهار میلیون قطعه جوجه ریزی در استان را پشت سر گذاشتیم و این به همت مرغداران صورت گرفت.

وی با بیان اینکه هیچگاه در استان سمنان چنین رقمی را تجربه نکرده بودیم، افزود: ظرفیت ذخیره سازی گوشت مرغ در استان شرایط نو به نو گرفته است یعنی هم برای مواکب اربعین مرغ تامین می شود و هم خرید و ذخیره سازی را انجام می دهیم با توجه به اینکه وفور مرغ در استان وجود دارد.

معاون اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه تولید مازاد استان برای تهران، میدان بهمن، البرز، قم و ... نیز روزانه ارسال می شود، تاکید کرد: کمبودی در زمینه مرغ در استان سمنان وجود ندارد.

صادقی با بیان اینکه برای پایان ماه صفر و بعد از اربعین و عزاداری برای تامین شکر و هم برنج خارجی و هم مرغ و گوشت آمادگی کامل داریم، افزود: مردم نگران تامین اقلام مورد نیازشان نباشند.

وی با بیان اینکه در زمینه گوشت نیز قیمت ۶۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده و همه باید از این قیمت پیروی کنند، گفت: با افراد متخلف از این قیمت برخورد جدی خواهد شد.

کد خبر: ۲۹۹٬۳۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha