۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۴
نکات مهم و جزئیات فروش ایران خودرو برای متقاضیان عادی

نکات مهم و جزئیات فروش ایران خودرو برای متقاضیان عادی

گروه صنعتی ایران خودرو با انتشار اطلاعیه ای، نکات مهم در خصوص فرآیند ثبت‌نام محصولاتش برای متقاضیان عادی را اعلام کرد.

به گزارش بازار؛ گروه صنعتی ایران خودرو با انتشار اطلاعیه ای، نکات مهم در خصوص فرآیند ثبت‌نام محصولاتش برای متقاضیان عادی را اعلام کرد:

۱. شرکت در اولویت بندی منوط به مسدودی مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان در حساب وکالتی مشتری نزد بانک های عامل و به ذی‌نفعی شرکت ایران خودرو تا اعلام نتایج اولویت بندی است.
*متقاضیان صرفا در بانک‌های عامل: تجارت، صادرات، ملت، پارسیان، کارآفرین، سپه، شهر، اقتصاد نوین، رفاه کارگران و آینده می توانند حساب را به نام ایران خودرو وکالتی کنند.

۲. واجد شرایط بودن متقاضی بر اساس ضوابط و قوانین موجود (که در این اطلاعیه اعلام شده است)، بر مبنای خوداظهاری متقاضی صورت پذیرفته و پس از ثبت درخواست از مراجع مرتبط استعلام می شود، لذا در صورتی که در هر مرحله ای معلوم شود متقاضی شرایط لازم، مطابق قوانین حاکم و دستورالعمل شورای رقابت را نداشته، شرکت ایران خودرو اولویت کسب شده را حذف و متقاضی حق هرگونه اعتراض یا شکایت را از خود سلب می‌کند.

۳. متقاضیان اولویت‌بندی شده برای ثبت نام و انعقاد قرارداد فراخوان می‌شوند و عدم واریز وجه هر مرحله در مهلت تعیین شده به منزله انصراف تلقی شده و شرکت ایران خودرو هیچ‌گونه تعهدی نسبت به ثبت نام و تحویل خودرو به ایشان را ندارد.

۴. در زمان ثبت درخواست خرید، هر متقاضی می تواند حداکثر پنج محصول را به ترتیب مطلوبیت مورد نظر، انتخاب کند. از بین محصولات انتخاب شده، به ترتیب درخواست مشتری در فرآیند اولویت‌بندی هر خودرو شرکت داده می‌شود و در نهایت در صورت کسب امتیاز لازم تنها یک خودرو به عنوان درخواست نهایی مشتری منظور خواهد شد.

۵. تمامی پرداخت ها باید از کارت بانکی متقاضی متصل به کد ملی خود باشد.

۶. خودروهای قابل عرضه در این طرح شامل گروه محصولات پژو ۲۰۷ دستی، تارا، رانا پلاس، سورن پلاس بنزینی، هایما و محصول جدید ری‌راست.

۷. مشخصات فنی محصولات قابل عرضه در سایت ایران خودرو به نشانی www.ikco.ir و قیمت محصولات در سایت www.esale.ikco.ir قابل مشاهده هستند و همچنین سایت فروش این شرکت به www.ikcosales.ir تغییر یافته است.

۸. در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی، مراتب در اطلاعیه های بعدی اعلام خواهد شد.

۹. تمامی پیام‌ها از سوی ایران خودرو به شماره همراه اعلام شده در پروفایل متقاضی ارسال خواهد شد، در صورت خاموش و یا مسدود بودن دریافت پیام، مسوولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

۱۰. در این مرحله و پس از اعلام اولویت های متقاضیان و شکل گیری لیست انتظار برای هر محصول، شرکت نسبت به فراخوان متقاضیان بر اساس ظرفیت تولید و به مرور زمان و صرفا براساس لیست اولویت بندی برای هر محصول اقدام می‌کند و قطعی کردن ثبت نام منوط به انعقاد قرارداد براساس قیمت روز و پس از واریز وجه خواهد بود و شرکت ایران خودرو قبل از آن هیچ گونه تعهدی به متقاضیان نخواهد داشت.

۱۱. متقاضیان طرح عادی که قبل از اولویت‌بندی نسبت به کاهش موجودی حساب وکالتی و یا برداشت کامل وجه اقدام کنند، در زمان اولویت بندی در طرح شرکت داده نخواهند شد و برداشت و یا کاهش موجودی به منزله انصراف است.

شرایط عمومی متقاضیان عادی:

۱. حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ، ۱۸ سال باشد.

۲. دارا بودن گواهینامه رانندگی (در صورت ابلاغ تغییرات در دستورالعمل ، حذف می شود)

۳. متقاضیانی که طی ۴۸ ماه گذشته ، از شرکتهای ایران خودرو و سایپا یا طی ۲۴ ماه گذشته از دیگر شرکتهای خودرو ساز خودرو خریداری و این شرکتها به نام انها فاکتور فروش صادر نموده باشد. ، نمی توانند در این طرح شرکت کنند . در صورت ثبت در خواست خرید. در خواست خرید ایشان حذف می گردد.

۴. متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال هستند ، امکان ثبت نام و خرید خودرو ندارند ( کسانی که دارای یک پلاک انتظامی فعال بوده و عمر خودرو موضوع پلاک بیش از ۵ سال باشد از این ممنوعیت مستثنی می گردند)

۵. انتقال امتیاز و یا اولویت اعلام شده به هر طریقی ممنوع است.

مراحل و زمانبندی انجام ثبت درخواست ( متقاضیان عادی)

۱. وکالتی نمودن حساب و مسدود نمودن مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳.۰۵.۲۱ تا پایان ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳.۰۵.۲۷ نزد بانک های عامل.

۲. ثبت درخواست خودرو در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس www.ikcosales.ir و ۴۸ ساعت پس از انجام وکالتی نمودن حساب و مسدود نمودن مبلغ تعیین شده نزد بانک های عامل از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳.۰۵.۲۴ تا روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳.۰۵.۳۱

۳. اطلاع رسانی نتایج اولویت بندی از سوی شرکت ایران خودرو.

کد خبر: ۲۹۹٬۱۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha