۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۲
تندیس بهترین رهبران مراقبت از سلامت به پنتر اهدا شد
حضور پنتر در سومین همایش بین‌المللی بیمارستان‌ها 

تندیس بهترین رهبران مراقبت از سلامت به پنتر اهدا شد

گروه کارآفرینی دانش بنیان، نوآور و نانوفناور پنتـر در سومین رویداد بین‌المللی"IPH2024" سیمرغ طلایی بهترین رهبران مراقبت از سلامت را تحت عنوان Best Healthcare Leadership دریافت کرد.  

بازار؛ گروه صنعت:رویداد"IPH یا International Private/Public Hospitals Congress & Exhibition در تاریخ هجدهم مرداد ماه١٤٠٣ در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با حضور چهره‌های سرشناس حوزه بهداشت و درمان و جمعی از مسئولین و مدیران صنعت سلامت کشور برگزار گردید.

گروه کارآفرینی دانش بنیان و نانو فناور پنتر که با اتکا بر نوآوری های گسترده در سال 1403 موفق به اخذ "تندیس زرین صنعت کشور" از وزارت صنعت، معدن و تجارت شده است یک بار دیگر موفق گردید تا برگ زرینی از افتخارات بی‌پایانی خود را ورق بزند.

بنیان‌گذار گروه کارآفرینی پنتـر، دکتر مهرداد عالی پور هریسی بر این باور است که این گروه با برخورداری از ژنوموگرافی چابک، جسور و باهوش بایستی بعنوان یک "گروه سودمند" به جای صرفا یک "گروه سود آور" در میان ابرنام ها و نشان‌های تجاری جهانی فعالیت نماید و از این طریق پنتر را بعنوان یک نام و نشان افتخارآمیز و دارای تعامل با ابر کسب و کارها در سطح ملی و بین‌المللی معرفی نماید.

کد خبر: ۲۹۹٬۰۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha