۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹
تکمیل پروژه زامیاد شاهرود در دستور کار| ۲ کارخانه راکد راه اندازی شد
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس:

تکمیل پروژه زامیاد شاهرود در دستور کار| ۲ کارخانه راکد راه اندازی شد

شاهرود- نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه تکمیل طرح خودروسازی زامیاد در شاهرود در حال پیگیری است، گفت: در دورجدید مجلس و دولت، طرح‌های نیمه تمام رها نخواهند شد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد عجم در نشست خبری ظهر پنجشنبه با حضور رسانه‌ها به میزبانی دفتر خود در شاهرود درباره طرح های نیمه تمام صنعتی که در شاهرود ایجاد شده است، تاکید کرد: طرح‌های صنعتی شاهرود در دوران نمایندگی و دولت جدید رها نخواهد شد.

وی با بیان اینکه حرکت های خوبی در زمینه صنایع شهرستان های شاهرود و میامی ایجاد شده که رها نخواهد شد، تاکید کرد: این طرح ها مانند سیمان بیارجمند، خودرو سازی زامیاد و ... سرمایه های ملی مردم ما هستند.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس بیان کرد: قبل از انتخابات اعلام می کردند که اگر ما به سمت نمایندگی برسیم تمام این طرح ها را تعطیل خواهیم کرد در صورتی که اینطور نیست و اگر ما به آنها توجه نکنیم خلاف عقل عمل کرده ایم.

عجم با بیان اینکه تکمیل طرح خودروسازی زامیاد در شاهرود در حال پیگیری است، گفت: دو واحد تولیدی دیگر در زمینه فنر و لباس صنعتی در شاهرود که مدتی هم مسکوت مانده بود، در دست پیگیری است و راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه مهمترین دغدغه مردم شرق استان سمنان نبود آب پایدار است، تاکید کرد: یکی از مهمترین مسائلی که ما پیگیری آن را در دستور کار قرار داده ایم مقوله مهم آب است.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس در ادامه به مشکلات راه و بروز تصادفات فراوان در شاهرود و میامی خبر داد و گفت: تا زمانی که استقرار راهداری و حمل و نقل جاده ای را در اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان نداشته باشیم، این اتفاقات رخ خواهد داد.

عجم همچنین گفت: کار اساسی برای رفع مشکلات راه و طرح‌های راهسازی و کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای این است که ما ساز و کار حمل و نقل جاده‌ای را در مجموعه راه و شهرسازی شرق استان مستقر کنیم.

وی با بیان اینکه این به معنای انتقال اداره کل فعلی راهداری استان سمنان به شاهرود نیست بلکه ساز و کار راهداری در همین اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان باید راه اندازی شود، افزود: این مطالبه را پیگیری می کنیم.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس همچنین فقدان تربیت نیروی انسانی متخصص را دیگر مشکل شاهرود دانست و اعلام کرد: تربیت نیروی انسانی متدین و مومن و انقلابی، پاکدست و البته کار آمد در زمره برنامه های ما در شاهرود و میامی خواهد بود که تا پایان دوره چهار ساله بتوانیم دست کم چهار مدیر را به مجموعه مدیریت کشور معرفی کنیم.

کد خبر: ۲۹۸٬۸۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha