۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹
قدم های استانی اثر ملی دارد| فعالان اقتصادی سهم گلستان را از اقتصاد کشور ارتقا دهند
قائم مقام وزیر صمت: 

قدم های استانی اثر ملی دارد| فعالان اقتصادی سهم گلستان را از اقتصاد کشور ارتقا دهند

گرگان- قائم مقام وزیر صمت گفت: قدم های استانی می تواند اثر ملی داشته باشد، تاکید کرد: با جمع بندی قدم های استانی می توانیم جهش کشوری ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، سید مهدی فرحی ظهر پنجشنبه در همایش بزرگداشت روز صنعت و معدن اظهار کرد: کشور ایران توسط تحریم های ظالمانه احاطه شده و در حال حاضر منشور چندوجهی از تهاجم ها از سوی دشمن به سوی ایران نشانه گرفته شده است.

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی افزود: امروزه ایران دچار تهاجم فرهنگی، سیاسی، روانی، اقتصادی و غیره بوده که آسیب زا ترین این تهاجم ها در عرصه اقتصاد است.

وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی در استان گلستان باید به توسعه مزیت های رقابتی خود در عرصه اقتصاد بپردازند، بیان کرد: ایجاد مزیت رقابتی در عرصه تولید باعث می شود تا سهم استان گلستان از اقتصاد کشور ارتقا یاید.

فرحی ادامه داد: نوآوری، خلاقیت و بهره مهدی از نیروهای متخصص و دانشگاهی می تواند کمک شایانی به تولید استان کند.

وی با اشاره به این اینکه دنیا بر موج نوآوری سوار است، گفت: فعالان اقتصادی نباید از این موج جا بمانند بلکه با بهره گیری از نیرو های متخصص و دانشگاهی موجب توسعه اقتصاد شوند.

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی با اشاره به اینکه حاکمیت در عرصه تولید وظیفه دارد، یادآروشد: وظیفه بخش خصوصی نوآوری و ایجاد مزیت رقابتی است از سوی دیگر حاکمیت می تواند با ایجاد سیاست گذاری های درست، نظارت و پویایی سیاست ها، تسهیلگری و فرصت سازی در تعامل با بخش خصوصی موجب رونق اقتصادی شود.

فرحی با بیان اینکه قدم های استانی می تواند اثر ملی داشته باشد، تاکید کرد: با جمع بندی قدم های استانی می توانیم جهش کشوری ایجاد کنیم.

کد خبر: ۲۹۸٬۸۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha