۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۶
لزوم ممنوعیت واردات قطعاتی که تولید داخلی دارند| مشکلات گمشده صنعتگران در تنگناهای اداری
مدیر عامل شرکت ذوب آهن شمال:

لزوم ممنوعیت واردات قطعاتی که تولید داخلی دارند| مشکلات گمشده صنعتگران در تنگناهای اداری

گرگان- نجد احمدی، مدیرعامل شرکت ذوب آهن شمال گفت: یکی از اصلی ترین چالش های ما واردات قطعاتی است که در داخل تولید می شود و اگر به دنبال پیشرفت صنایع هستیم باید مشکلات از پیش روی برداشته شود.

سهیل نجد احمدی در حاشیه بازدید فرحی، قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی از شرکت صنایع ذوب شمال در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: این شرکت در سال ۱۳۶۰ تاسیس شد و در حال حاضر ۱۸۰ نفر نیروی کار در آن مشغول فعالیت هستند.

مدیر عامل شرکت ذوب آهن شمال با بیان اینکه محصولات این شرکت به پنج کشور دنیا صادر می شود. خاطرنشان کرد: ذوب شمال با صنعت خودرو سازی و بازار یدکی کار می کند.

وی با تاکید بر این مسائل که شرکت ذوب آهن شمال در راستای قطعه ریزی چدتی و تراش کاری آن فعالیت می کند، یادآور شد: با در نظر نگرفتن مسائل مربوط به قطعی برق و گاز، در حال حاضر با ۸۰ درصد ظرفیت مشغول به کار هستیم.

نجد احمدی با اشاره به چالش ها و مشکلات پیش روی صنعت گران گفت: نیاز اصلی ما سرمایه در گردش و واردات قطعاتی است در داخل تولید می شود؛ همچنین رفع تعهد ارزی از دیگر چالش هایی است که با آن مواجه هستیم.

وی یادآور شد: متاسفانه این مشکلات در داخل تنگناهای اداری همیشه گمشده است و به همین دلیل صنعت به روند رو به رشد و پرشتابی که باید داشته باشد، نرسیده است.

کد خبر: ۲۹۸٬۷۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha