۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳
افزایش معنادار صادرات پروفیل و لوله های صنعتی به کشور های همسایه
مدیر عامل شرکت پروفیل آرش خبر داد؛

افزایش معنادار صادرات پروفیل و لوله های صنعتی به کشور های همسایه

گرگان- مدیر عامل شرکت پروفیل آرش از افزایش معنادار صادرات پروفیل و لوله های صنعتی به کشور های همسایه خبر داد و تصریح کرد: در شرایط فعلی، صادرات محصول نفعی برای این شرکت ندارد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید علی سید رضایی ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح خط تولید جدید کارخانه صنعت پروفیل آرش که با حضور سید مهدی فرحی، قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی برگزار شد، اظهار کرد: استان گلستان یک استان کشاورزی است و نیروهای صنعت گر محدودی دارد، به همین دلیل از سال ۱۳۹۳ که این مجموعه راه اندازی شد اقدام به آموزش نیروی کار متخصص کردیم که برای ما هزینه در بر داشت.

مدیر عامل شرکت صنعت پروفیل آرش تامین ارز را یکی از دغدغه های این مجموعه برشمرد و گفت: صادرات پروفیل و لوله های صنعتی در کنار تامین نیاز داخلی از اهمیت بسزایی برخوردار است اما گاهی اوقات با بخش نامه های مبهم تولید کننده را دچار مشکل می کنند.

وی گفت: چنانچه در این حوزه صادرات انجام شود در کنار اینکه نیازهای صنعتگر برطرف خواهد شد به تولید ملی نیز کمک شایانی می شود.

سید رضایی از افزایش معنادار صادرات پروفیل و لوله های صنعتی به کشور های همسایه خبر داد و تصریح کرد: در شرایط فعلی، صادرات محصول نفعی برای این شرکت ندارد و تنها به دلیل استفاده از ظرفیت کامل، صادرات را ادامه می دهیم.

وی افزود: شرکت ما در حال حاضر به دنبال حفظ وضع فعلی و نگهداشتن نیروی کار است.

کد خبر: ۲۹۸٬۷۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha