۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۱
پشتکار مدیران «پروفیل آرش» برای تامین نیاز داخل
قائم مقام وزارت صمت درامور بازرگانی مطرح کرد؛

پشتکار مدیران «پروفیل آرش» برای تامین نیاز داخل

گرگان- فرحی، قائم مقام وزیر صمت گفت: چشم انداز توسعه ای این شرکت حدود ۱۰ برابر بر ظرفیت این کارخانه اضافه خواهد کرد که این اقدام نشان دهنده پشتکار مدیران پروفیل آرش برای تامین نیاز داخل است.

سید مهدی فرحی در حاشیه مراسم افتتاح طرح توسعه شرکت پروفیل آرش در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه گلستان یک صنعت زنده و بانشاط است که مدیران جوان و باانگیزه دارد، اظهار کرد: مجموعه پروفیل آرش مدت ۱۰ سال است که شروع به کار کرده و در حال حاضر در این مجموعه برای بیش از ۲۵۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی با تاکید بر این مساله که این مجموعه از گردش مالی و صادرات خوبی برخوردار است، افزود: چشم انداز توسعه ای این شرکت حدود ۱۰ برابر بر ظرفیت این کارخانه اضافه خواهد کرد که این اقدام نشان دهنده پشتکار مدیران پروفیل آرش برای تامین نیاز داخل است.

وی گفت: از مواد اولیه تا محصول نهایی در این مجموعه تولید داخل است که در کنار تامین نیازهای داخلی، صادرات این محصولات را نیز انجام می دهند.

فرحی تاکید کرد: کیفیت مطلوب، قیمت مناسب، خدمات مطلوب و تحویل به موقع مولفه های اصلی صادرات است که نشان می دهد چرا این صنعت همه ساله در صادرات موفق بوده است.

وی بیان کرد: امروز نیز یک خط جدید به این مجموعه اضافه شده که این هم نشان از توسعه این شرکت دارد.

معاون وزیر صمت ادامه داد: افق این کارخانه، چشم انداز خوبی برای استان و منطقه خواهد داشت و ظرفیت اشتغالزایی این صنعت با افتتاح فاز ۴۰ هکتاری آن که در آینده محقق خواهد شد،حداقل دو برابر اشتغال فعلی می شود.

کد خبر: ۲۹۸٬۶۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha