رقیب جدید گوگل ‌داکس با قابلیت‌های کاربردی معرفی شد: زوم داکس

رقیب جدید گوگل ‌داکس با قابلیت‌های کاربردی معرفی شد: زوم داکس

زوم داکس (Zoom Docs)، ابزار پردازش متن جدید و پیشرفته زوم با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی شد که می‌تواند رقیبی برای گوگل داکس باشد.

به گزارش بازار، زوم در پست رسمی وبلاگش، اولین ابزار پردازش متن خود به نام Zoom Docs را معرفی کرد. این ابزار با هدف افزایش اثربخشی جلسات و با استفاده از هوش مصنوعی طراحی شده و اکنون در اپلیکیشن کنفرانس ویدئویی زوم در دسترس است.

زوم داکس معرفی شد؛ رقیبی جدید برای گوگل داکس

زوم داکس برای مشترکین رایگان و پولی بدون هزینه اضافی ارائه می‌شود. کاربران رایگان می‌توانند تا 10 سند اشتراکی و اسناد شخصی نامحدود بدون همراهی هوش مصنوعی به آن دسترسی داشته باشند. تمام برنامه‌های پولی Zoom Workplace با نسخه 6.1.1 یا بالاتر، محدودیتی در تعداد اسناد اشتراکی ندارند و به هوش مصنوعی AI Companion دسترسی دارند.

کاربران می‌توانند همکاران خود را با استفاده از منشن‌ها اضافه و نظراتی برای بازخورد بیشتر به اسناد اضافه کنند. همچنین امکان اضافه‌کردن محتواهایی مانند تصاویر، جداول و بلوک‌های بولت در اسناد وجود دارد.

«اسمیته هاشیم»، مدیر محصول زوم، دراین‌باره می‌گوید: «زوم داکس اولین محصول Zoom Workplace ما است که از پایه با هوش مصنوعی ساخته شده. این ابزار به راحتی اطلاعات جلسات زوم را به اسناد و پایگاه‌های دانش تبدیل می‌کند تا تیم‌ها بر کارهای معنادار تمرکز کنند. زوم داکس بدون هزینه اضافی با لایسنس‌های پولی زوم Workplace ارائه می‌شود و ارزش بیشتری برای مشتریان ما ایجاد می‌کند. با همراهی AI Companion در هر مرحله، زوم داکس به منظور توانمندسازی افراد برای کار طراحی شده است.»

زوم داکس می‌تواند خلاصه‌ جلسات را ایجاد کند و ادعا می‌کند که همکاری در ویرایش اسناد را آسان‌تر می‌کند. همچنین AI Companion می‌تواند متن را طولانی‌تر یا کوتاه‌تر کند و تغییرات دیگری ایجاد کند. امکان تغییر لحن سند نیز برای تطبیق با مخاطب خاص وجود دارد و کاربران می‌توانند از طریق زوم داکس جلسه ایجاد کنند.

این ابزار همچنین قادر به تشخیص خطاهای گرامری و ترجمه سریع متن به 9 زبان مختلف است. بااین‌حال، قابلیت‌های AI Companion ممکن است در برخی مناطق محدود باشد.

کد خبر: ۲۹۸٬۶۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha