۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶
مشارکت مؤدیان مالیاتی ایلامی در تأمین اعتبار ۴۸ پروژه عمرانی
مدیرکل امور مالیاتی ایلام خبر داد؛

مشارکت مؤدیان مالیاتی ایلامی در تأمین اعتبار ۴۸ پروژه عمرانی

ایلام- عباس‌پور، مدیرکل امور مالیاتی ایلام از مشارکت مؤدیان مالیاتی استان در تأمین اعتبار ۴۸ پروژه عمرانی طی سال جاری خبر داد.

عزیزالله عباس‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار افزود: امسال ۲ هزار و ۹۲۱ مؤدی استان که از تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم استفاده کردند، ۶۳ میلیارد تومان مالیات پرداختی خود را برای این ۴۸ پروژه اختصاص دادند.

وی اظهار داشت: بر اساس طرح «نشان‌دار کردن مالیات‌ها» که چهارم مرداد ماه امسال به صورت رسمی از طرف سازمان امور مالیاتی کشور رونمایی شد، در جریان ارائه فرم «تبصره ماده ۱۰۰»، این امکان برای مؤدیان فراهم بود که محل هزینه‌کرد مالیات‌های پرداختی خود را به پروژه‌های اولویت‌دار ملی و استانی تخصیص دهند.

مدیرکل امور مالیاتی ایلام این اقدام را گامی مهم در جهت شفافیت مالی و مردمی کردن اقتصاد دانست و تاکید کرد: بر اساس این طرح، پروژه‌ها طبق ضوابط معینی توسط سازمان برنامه و بودجه کشور از تمامی استان‌ها انتخاب و به سازمان امور مالیاتی کشور معرفی می‌شوند.

عباس‌پور از مشارکت مؤدیان مالیاتی ایلام قدردانی کرد و این همکاری را نمونه‌ای موفق از تعامل دولت و مردم در جهت پیشبرد اهداف توسعه‌ای کشور دانست.

کد خبر: ۲۹۸٬۶۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha